Tech MarComm

OPPO prezintă campania „Portret din 10”, pentru debutul local al smartphone-ului Reno10, expertul în portrete

10 aug. 2023 3 min

OPPO prezintă campania „Portret din 10”, pentru debutul local al smartphone-ului Reno10, expertul în portrete

Reading Time: 3 minute

OPPO prezintă campania „Portret din 10”, care marchează lansarea locală a seriei Reno10, caracterizată de funcția Portrait mode.

Noile Reno10 5G și Reno10 Pro 5G redefinesc experiența de fotografiere și oferă toate premisele realizării unor portrete uimitoare pe smartphone, iar campania locală de lansare a fost inspirată tocmai de rapiditatea cu care smartphone-urile reușesc să surprindă portrete artistice. Astfel, tactica principală a campaniei constă într-o serie de interviuri realizate cu celebrități locale, publicate în paralel cu portretele surprinse cu OPPO Reno10 de cunoscutul fotograf Tibi Vîntur.

OPPO Reno 10 Potret de 10

Anca Dinicu, Ilie Dumitrescu, Ana-Maria Brânză, Sorin Bontea, Cătălin Bordea și Codin Maticiuc s-au alăturat provocării OPP0, de a răspunde la 10 întrebări neconvenționale în doar 10 secunde, iar interviurile și portetele rezultate în urma acestei experiențe vor putea fi urmărite pe conturile de pe rețelele sociale ale OPPO România.

„Ne propunem să vorbim despre produsele noastre prin intermediul beneficiilor pe care le oferă, iar campania «Portret din 10», care are în centru smartphone-ul OPPO Reno10 5G, își propune să fie o sursă de inspirație pentru utilizatorii care vor să surprindă, la rândul lor, portrete uimitoare cu noul smartphone. Cifrele interne arată că până acum consumatorii au rezonat cu inițiativele noastre de comunicare, astfel că brandul OPPO are acum o notorietate peste 70%.”

Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO în România

Zoom-ul optic 2X al camerei Telephoto Portret, împreună cu lentila de 32 MP Telephoto, contribuie la realizarea de portrete naturale, redate fidel, iar tehnologia Portrait Expert Engine optimizează întregul proces de fotografiere a portretelor prin recunoașterea subiectului, conservarea tonului pielii și claritatea imaginii. Bineînțeles, toate acestea sunt completate de funcția Portrait Mode, îmbunătățită, care transformă fiecare imagine într-o operă de artă.

Reno10 5G și Reno10 Pro 5G aduc o experiență vizuală premium și prin designul lor curbat 3D, ce măsoară doar 7,89 mm grosime și cântărește 185 g. Ambele modele beneficiază de tehnologia Battery Health Engine, ceea ce se traduce într-o încărcare rapidă și o durată de viață mai lungă a bateriei. Mai mult, în cazul Reno10 5G, ecranul de 6,7 inci, rata de refresh de 120Hz și tehnologia de încărcare rapidă de 67 W contribuie la o experiență vizuală mai receptivă și realistă.

Campania “Portret din 10” își propune să arate complexitatea fiecăruia din noi și multiplele tipuri de portrete care pot fi surprinse pentru aceeași persoană. Odată cu provocarea de a răspunde la întrebări inedite în doar 10 secunde, au venit și reacțiile pe măsură: concentrare, uimire, râsete dar și seriozitate, iar OPPO Reno10 a surprins fiecare din aceste stări în portretele naturale și expresive.

Pe lângă inspirația pe care o pot găsi în aceste materiale, utilizatorii din mediul online mai au un motiv pentru a le urmări pe conturile de pe rețelele sociale ale OPPO Romania: posibilitatea de a câștiga un smartphone OPPO Reno10. Astfel, dacă urmăresc interviurile și răspund la toate cele 10 întrebări din concurs de pe pagina de Instagram OPPO Romania (oppomobilero), aceștia pot câștiga un telefon mobil OPPO Reno10 5G.

Concursul se desfășoară în perioada 3 august – 13 septembrie. Conținutul realizat în cadrul campaniei poate fi urmărit pe conturile OPPO de pe rețelele sociale: Facebook, Instagram și TikTok.

OPPO Reno10 Pro 5G și OPPO Reno10 5G sunt disponibile la partenerii oficiali din România Altex, Digi, eMAG, Flanco, Orange și Vodafone.

Array

Articole pe aceeași temă: