BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Pandemia crește interesul pentru mâncare sănătoasă. Rawckers mizează pe dublarea business-ului

09/03/2021 2 min read

Pandemia crește interesul pentru mâncare sănătoasă. Rawckers mizează pe dublarea business-ului

Reading Time: 2 minute

Producătorul local de “brânză” și iaurturi vegetariene Rawckers mizează pe dublarea business-ului în acest an, comparativ cu 2020, la cca. 1 milion de euro, odată cu lărgirea gamei de produse, dar și cu extinderea numărului de magazine partenere.

Rawckers a luat naștere deoarece ne-am dorit să consumăm produse vegane care să le înlocuiască pe cele pe bază de lapte de origine animală și am realizat că, în România, nu există astfel de producători. Susținuți de European Institute of Innovation and Technology (EIT) prin programe de finanțare am demarat construcția primei fabrici locale de brawnzeturi vegane pe bază de migdale și caju, pentru ca mai apoi să suplimentăm și cu fonduri din surse proprii”, a declarat Marisha Zaporojan, co-fondator Rawckers.

Compania a investit, până în acest moment, 350.000 de euro în prima fabrică de “brânză” vegană și în prima unitate de producție de iaurturi vegetariene din România. În cadrul unității de producție a brawnzei sunt fabricate 20 de tipuri de produse din 5 categorii: brawnză maturată, creme de brawnză, unt, brawnză proaspătă (ricotta) și iaurt de caju. Aceasta are o capacitate de producție de 20.000 de bucăți lunar, arată compania, într-un comunicat de presă.

„Cererea în creștere pe segmentul produselor vegane ne-a determinat să facem un pas înainte și să extindem producția Rawckers cu o nouă fabrică destinată exclusiv iaurturilor pe bază de nuci de caju. Noua unitate de producție a fost inaugurată la finele anului”, a mai spus Marisha Zaporojan. 

Marisha Zaporojan, co-fondator Rawckers

Aceasta a mai adăugat că principalii clienți ai produselor vegane comercializate de Rawckers sunt în majoritate femei, preponderent mame cu copii care suferă de alergii sau intoleranță la lactoză, dar și persoane care doresc să se alimenteze sănătos, vegani și vegetarieni.

50% din vânzările companiei – generate de magazinul online propriu

În ceea ce privește business-ul companiei, Marisha Zaporojan afirmă că, în 2020, Rawckers a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 de euro, în creștere cu 85% față de anul anterior, avans care confirmă o dată în plus cererea tot mai mare de produse vegane de calitate.

„Pentru 2021, mizăm pe o dublare a afacerii și atingerea unei cifre de aproximativ 1 milion de euro. Acest lucru se bazează pe investițiile pe care planificăm să le facem anul acesta în extinderea producției, dar și pe lansarea exporturilor și lărgirea rețelei de magazine partenere”, a mai spus Marisha Zaporojan.

Reprezentanta companiei a subliniat că, în acest moment, cca. 50% din vânzări sunt generate de magazinul online propriu – www.rawckers.ro, restul fiind realizate prin intermediul magazinelor partenere.

„Coșul mediu în shopul nostru online este de cca. 160 de lei, iar pentru acest an mizăm pe o creștere a numărului de comenzi și pe cel puțin menținerea valorii medii. În ceea ce privește cele mai achiziționate produse, în top se află untul de caju, iaurturile vegane și cremele de brawnză”, a încheiat Marisha Zaporojan.

One Comment
  1. […] clienții au lipsit în 2020 și acest lucru a contat. Totuși, anul trecut am raportat un business în creștere, la circa jumătate de milion de euro, deoarece numărul și valoarea medie a comenzilor în […]

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă