Companii CSR Lifestyle Stiri

Pandora și UNICEF lansează o inițiativă pentru a strânge 1 milion de dolari

10 iul. 2020 4 min

Pandora și UNICEF lansează o inițiativă pentru a strânge 1 milion de dolari

Reading Time: 4 minute

Pandora și muza brand-ului, Halima Aden, lucrează împreună pentru a susține UNICEF, întrucât familia Marley reimaginează imnul foarte cunoscut, One Love, pentru o campanie de strângere de fonduri la nivel global.

Modelul și activista Halima Aden colaborează cu Pandora pentru a susține inițiativa UNICEF, de a reimagina o lume potrivită pentru toți copiii. Cu scopul de a evita ca pandemia să nu se transforme într-o criză de durată pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienți prin inițiativa One Love până la strângerea valorii totale de 1 milion de dolari.

Membrii familiei Marley reînregistrează imnul regretatului Bob Marley, „One Love”, pentru a susține UNICEF. Tuff Gong International and Amplified Music va lansa o nouă versiune a melodiei inițiale pe 17 iulie, iar toate veniturile derivate din această inițiativă vor merge direct către sprijinirea campaniei „Reimagine”a UNICEF

Înregistrat inițial în 1977 de Bob Marley și The Wailers, One Love / People Get Ready este un cântec reprezentativ pentru milioane de oameni din toată lumea, cu mesajul său puternic și mereu actual, să acționăm împreună ca unul. Versiunea reimaginată a melodiei va fi un adevărat imn global pentru 2020, care îi va include pe membrii familiei Marley, dar și pe alți muzicieni consacrați din toate colțurile globului și artiști din zone de conflict din întreaga lume.

„În urmă cu peste patruzeci de ani, tatăl meu a scris One Love, un cântec despre unitate, pace și iubire universală într-o perioadă în care erau multe probleme în lume. Chiar și în momentele în care nu putem să ne întâlnim, mesajul său rămâne adevărat și astăzi, putem trece peste această criză globală dacă ne unim printr-o singură iubire și o singură inimă”, a spus Cedella Marley.

Susținătoare a schimbării globale, model și activistă, Halima Aden își face vocea auzită pentru a promova inițiativa One Love, încurajând publicul să susțină și să utilizeze diverse funcții de donare pe toate rețelele de socializare. Cu primul milion de dolari donat de susținătorii din întreaga lume, care va fi dublat de Pandora, încasările vor ajuta UNICEF să furnizeze echipamentele necesare și sprijinul esențial pentru copiii și tinerii vulnerabili.

Halima Aden 2 m
Halima Aden

„În calitate de Muză Pandora sunt atât de încântată că Pandora susține eforturile unei organizații care este atât de importantă pentru mine, UNICEF. Ca Ambasadoare UNICEF, care s-a aflat odată de cealaltă parte, a beneficierii de pe urma serviciilor pe care această organizație le oferă copiilor din întreaga lume, atunci când eram într-o tabără de refugiați, știu cât de dăunător ar fi impactul COVID-19, dacă virusul va ajunge în tabere”, a afirmat Halima Aden. „Pierderea va fi insuportabilă. În tabere, nu există conceptul de distanțare socială. UNICEF are nevoie de ajutorul nostru azi mai mult ca oricând și sunt atât de recunoscătoare familiei mele Pandora, precum și familiei Marley, pentru că acționează împreună ca unul pentru a promova această inițiativă importantă”.

Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora, a adăugat, „La nivel global trebuie să ne unim și să acționăm ca unul în aceste momente dificile, fără a-i uita pe cei care au cea mai mult nevoie. Prin colaborarea cu Halima Aden și Familia Marley pentru a susține UNICEF, putem să contribuim și să ne asigurăm împreună că lumea după pandemie va fi mai dreaptă și mai egală pentru fiecare copil”.

De-a lungul lunii iulie, Pandora și UNICEF vor crește gradul de conștientizare prin comunicarea cu fanii și influențatorii Pandora, strângând fonduri în sprijinul inițiativei One Love. Aceste activități includ o funcție de „Swipe-up” și dublare a donației de către Pandora, un filtru AR Instagram unde fiecare interacțiune are ca rezultat o donație către UNICEF și dublarea tuturor fondurilor strânse prin activări pe TikTok care susțin lansarea melodiei. 

Practic, în perioada 9 iulie 2020 – 31 august 2020, brandul de bijuterii Pandora va dubla fiecare dolar donat de public pentru inițiativa One Love a UNICEF; și donează 1$ de fiecare dată când utilizatorii de social media utilizează anumite funcții care vor fi lansate pe 17 iulie 2020; ca parte a contribuției totale a companiei de până la 1 milion de dolari. 

Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un îndemn global la acțiune ca răspuns la estimările UNICEF potrivit cărora, fără inițiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, în plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, în următoarele șase luni. Colaborarea pentru promovarea inițiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora și UNICEF ce are ca scop susținerea vocilor tinere din întreaga lume.

PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii finisate manual, realizate din materiale de înaltă calitate la prețuri accesibile. Bijuteriile Pandora sunt comercializate în peste 100 de ţări, prin aproximativ 7,400 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 de magazine-concept. Cu sediul în Copenhaga, Danemarca, Pandora are 28,000 de angajați în întreaga lume și își creează bijuteriile în două fabrici din Thailanda, certificate LEED, folosind în principal aur și argint reciclate. Compania plănuiește să devină neutră din punct de vedere carbonic până în 2025 și s-a alăturat inițiativei Science Based Targets de reducere a emisiilor de-a lungul întregului lanț de producție. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga și generează vânzări în valoare de 2,9 miliarde EUR în 2019.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: