Business Stiri Tech

Parteneriat Bosch – SAP pentru stabilirea unui standard industrial digital

27 oct. 2020 2 min

Parteneriat Bosch – SAP pentru stabilirea unui standard industrial digital

Reading Time: 2 minute

Bosch și SAP au încheiat un parteneriat strategic menit să simplifice procesele corporative digitale. Obiectivul partenerilor este de a dezvolta în continuare un standard industrial digital care să
reglementeze, de exemplu, schimbul și utilizarea datelor companiei de-a lungul lanțului valoric. Acest lucru ar armoniza și automatiza și mai mult procesele, atât în ​​interiorul companiilor, cât și între acestea.

La baza acestei colaborări se află transferul proceselor de afaceri Bosch în SAP S/4HANA, suita software SAP pentru planificarea resurselor întreprinderii (ERP). Suita este utilizată în planificarea, managementul și administrarea resurselor pentru o serie de procese, inclusiv introducerea comenzilor, producția, livrarea și facturarea. „Datorită expertizei sale industriale și a leadershipului tehnologic în mai multe domenii, Bosch joacă un rol cheie în aprovizionarea globală și în lanțurile valorice. Împreună urmărim obiectivul de a transpune această expertiză în formă digitală, folosind ca bază SAP S/4HANA. Procedând astfel, sperăm să definim un standard industrial uniform care să ofere acces la avantajele transformării digitale și altor jucători din industrie”, spune Christian Klein , CEO-ul SAP SE.

Competitivitate mai mare

Bosch va contribui la modelarea dezvoltării viitoare a SAP S/4HANA, în beneficiul său propriu, dar și în beneficiul portofoliului mare de clienți SAP. SAP va juca un rol extrem de important în integrare ca partener și consilier, datorită experienței sale multidimensionale și poziției de lider de piață în gestionarea sistemelor ERP.

Obiectivul standardizării și automatizării proceselor este simplificarea semnificativă a contextului sistemului global, optimizarea continuă a fluxurilor de lucru și creșterea încrederii în utilizarea analizei în timp real. Există un potențial considerabil pentru optimizarea schimbului de cerințe, planificare și necesități, la nivelul interfețelor cu furnizorii și clienții. Pentru prima dată, tehnologiile de ultimă oră fac posibil acest lucru în timp real, în cadrul întregului lanț valoric și implicând toate părțile. Aceasta asigură o îmbunătățire permanentă a competitivității și agilității, de la nivelul managementului corporativ și până la producție.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: