Tenisul își mută reședința la Torino, sub forma Turneului Campionilor de Tenis, Finala Nitto ATP 2021 (14-21 noiembrie), o competiție internațională care nu s-a mai ținut în Italia din 1970. Găzduirea turneului de tenis în Torino este motiv de sărbătoare pentru oraș, onoare pe care Lavazza o susține devenind Partener Platinum pentru acest eveniment.
„Finala Nitto ATP este o adevărată oportunitate pentru a urmări excelența în tenis, dar și de a relansa un oraș și o regiune majoră, gazda vieții noastre de zi cu zi și a dezvoltării noastre industriale”, a declarat Marco Lavazza (foto), vicepreședinte al Grupului Lavazza și membru al Comitetului de onoare Nitto ATP Finals. „Torino este orașul în care a început totul pentru Lavazza, în timp ce tenisul este atât o pasiune, cât și o alegere strategică, una care a fost o caracteristică constantă a călătoriei noastre spre internaționalizare. În Torino ne avem bine plantate atât rădăcinile, cât și viziunea noastră asupra viitorului, așa cum am proiectat-o și în sediul nostru – Nuvola Lavazza – care va fi hub-ul nostru pentru întâlniri și evenimente pe tot parcursul turneului. Între 14 și 21 noiembrie, espresso italian va juca acasă.”
Experiențe imersive
Anul acesta se celebrează și primii zece ani ai parteneriatului Lavazza cu universul tenisului, care a început în 2011 la Wimbledon și care a fost extins la toate turneele de Grand Slam.
Pentru a oferi experiențe imersive și autentice spectatorilor de la Finala Nitto ATP 2021, compania a creat Lavazza Experience (https://lavazza-experience.it/en/), un calendar de evenimente și întâlniri pentru vizitatorii care vor să descopere capitala cafelei espresso, unde fondatorul Luigi Lavazza și-a pus primele rădăcini în 1895 prin deschiderea unui magazin alimentar chiar în inima orașului (via San Tommaso).
Cu această ocazie, Lavazza a dezvoltat trei experiențe inedite legate de firul aromatic al adevăratului espresso italian:
Tineri campioni și talente promițătoare
Această călătorie care cuprinde experiențe de cafea, întâlniri și expoziții, va implica, de asemenea, și câțiva tineri campioni italieni de tenis și talente promițătoare, dintre care Lavazza a ales trei reprezentanți pentru a comunica cu fanii sportului și cu oricine mai dorește să descopere magia tenisului. Echipa de tineri ambasadori ai acestei inițiative îi numără pe: noul fenomen Jannik Sinner, Lorenzo Musetti și Lorenzo Sonego, originar din Torino. Trio-ul este o alegere firească pentru Lavazza, care își dorește să întinerească brand-ul, direcție pe care a mers încă de la „debutul” brand-ului pe terenurile de tenis, când, în misiunea de a populariza adevărata cultură a espresso-ului italian în întreaga lume, a avut colaborări cu personalități sportive cunoscute și iubite de fani, primul exemplu fiind Andre Agassi.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…