Stiri Business Companii Tech

Parteneriatul cu VTEX impulsionează veniturile Innobyte

21 iul. 2022 2 min

Parteneriatul cu VTEX impulsionează veniturile Innobyte

Reading Time: 2 minute

Innobyte, una dintre cele mai importante companii românești specializate în software development pentru ecommerce, a semnat un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț. Prin acest parteneriat, Innobyte va dezvolta aplicații și va implementa soluțiile VTEX și estimează că va genera în jur de 30% din veniturile sale în următorii trei ani în urma colaborării cu clienții platformei.

Clienți și proiecte

Innobyte are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de magazine online de ultimă generație, iar în 2021 a înregistrat o creștere a veniturilor de 21% comparativ cu anul precedent. De asemenea, în 2021, compania și-a mărit portofoliul de clienți cu 30% și a extins colaborările cu cei existenți, contribuind la consolidarea poziției acestora în piață.

Clienții Innobyte sunt jucători importanți din industriile locale și regionale de tehnologie, retail, servicii, sănătate, domeniul bancar, juridic, turism sau fashion precum: British American Tobacco, Noriel, European Space Agency (ESA), Fashion Days, eMag, PayU, iStyle, Denner Weinshop, F64.

„Noul parteneriat cu VTEX ne onorează și ne întărește poziția de experți în ecommerce pe piața locală și nu numai, ajutându-ne să oferim soluții complete pentru un portofoliu extins și solid de magazine online din diverse domenii de activitate. În acest sens, încă de la începutul anului am investit în atragerea specialiștilor potriviți și training-uri pentru familiarizarea cu soluțiile VTEX, misiune pe care o vom continua în perioada următoare ca parte din strategia noastră comună de a o oferi soluții excelente”, a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

Obiective de business

Pentru anul în curs, Innobyte analizează oportunitatea creării de soluții ecommerce proprii, dedicate digitalizării IMM-urilor, consolidarea poziției de dezvoltator de soluții de top pentru ecommerce și extinderea capabilităților în această direcție – atât în acord cu trendurile globale în industrie, cât și din perspectiva platformelor utilizate pentru dezvoltarea magazinelor online.

“Când implementezi o platformă de ecommerce, unul dintre cei mai importanți indicatori ai succesului este Time-to-Market, adică timpul scurs dintre faza de planificare și momentul primei vânzări. La nivel global, VTEX se mândrește cu un Time-to-Market mic și cu lansări rapide, chiar și în cazul unor magazine cu arhitecturi complexe. Pentru că vrem să păstrăm tradiția și la nivel regional, ne-am ales cei mai agili și adaptabili parteneri. Innobyte îndeplinește cu succes ambele criterii, completându-le cu experiența în piață și cu înțelegerea în profunzime a arhitecturilor VTEX”, punctează Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: