MarComm Digital Marketing Publicitate Stiri

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

12 aug. 2025 3 min

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

Reading Time: 3 minute

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker.

Într-o eră în care preferințele publicului evoluează rapid, TrendPulse intenționează să ofere brandurilor un avantaj competitiv, prin analizarea și anticiparea schimbărilor în comportamentele consumatorilor.

„Avem specialiști în cercetare care dedică multă pasiune și pricepere în dezvoltarea instrumentelor care să aducă o imagine mai clară asupra direcției în care merg clienții. În ultimii ani, Path a evoluat de la un concept de analiză a datelor la un pilon esențial și prezent peste tot în oferta grupului nostru, integrându-se în toate ariile, de la strategie și creație, la media și relații publice. Fiecare proiect nou și fiecare instrument dezvoltat împreună cu agențiile Lowe Group a contribuit la această maturizare.

TrendPulse este următorul pas firesc: un instrument proprietar care funcționează ca un radar digital al preocupărilor consumatorilor, surprinzând în timp real nu doar ce îi interesează astăzi, ci și încotro se îndreaptă atenția lor. Este încă un pilon care întărește poziționarea Path ca centru de inovație în zona de cunoaștere a consumatorului, într-o industrie unde viteza de reacție și capacitatea de a anticipa tendințele devin esențiale.”, a declarat Sever Savanciuc, CEO Lowe Group Romania.

Folosind o abordare multi-metrică, TrendPulse monitorizează în timp real peste 25 de interese centrale, grupate în cinci dimensiuni esențiale:

🔹 Wellness & Lifestyle – sănătate, nutriție, fitness, mindfulness și dezvoltare personală
🔹 Sustenabilitate & Etică – activism social, alegeri minimaliste, cultura vintage și economia circulară
🔹 Transformare Digitală – gaming, inovație tehnologică, fotografia digitală și nomadism digital
🔹 Stil de viață centrat pe casă – design interior, grădinărit, îngrijirea animalelor de companie și parenting
🔹 Explorare Culturală & Socială – călătorii, activități outdoor și educație alternativă

„Ideea TrendPulse a luat naștere din nevoia de a înțelege mai bine cum evoluează interesele și preocupările consumatorilor în timp real. Ne-am dorit să creăm un instrument care să ofere clienților noștri nu doar o fotografie a prezentului, ci și o hartă a tendințelor viitoare. Vom continua să dezvoltăm TrendPulse, adaptându-l constant la nevoile brandurilor și la dorințele în schimbare ale consumatorilor.”, a declarat Roxana Bleoajă, Head of Path.

TrendPulse funcționează ca un radar digital care surprinde schimbările de mindset ale consumatorilor prin analiza sentimentului, engagement-ului și factorilor principali de influență.

Platforma permite:
Monitorizarea proactivă a sentimentului pentru a detecta oportunități și riscuri emergente
Identificarea rapidă a vectorilor de opinie din fiecare domeniu
Ajustarea storytelling-ului și a mesajelor vizuale în funcție de tonul conversațiilor online
Optimizarea campaniilor media prin targetare de precizie și programare strategică

TrendPulse este disponibil într-un dashboard interactiv, ușor de utilizat, care permite echipelor de marketing, PR și media să acceseze rapid date esențiale și să primească alerte automate în momentul în care apar schimbări semnificative în peisajul digital.

Despre Path

Path este unit-ul specializat al Lowe Group, dedicat analizei avansate de date și generării de insight-uri despre consumatori. Cu o expertiză solidă în interpretarea tendințelor digitale, Path ajută brandurile să navigheze complexitatea pieței și să ia decizii informate, bazate pe date.

Articole pe aceeași temă: