Categories: CompaniiStiri

PayPoint, in magazinele Carrefour

Reading Time: < 1 minut

PayPoint Romania, principalul operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, anunta semnarea parteneriatului cu Carrefour Romania. Ca urmare a semnarii acestui acord de colaborare, clientii magazinelor Carrefour beneficiaza acum si de avantajele sistemului PayPoint. Acestia isi pot plati simplu si rapid facturile de utilitati, facturile emise de operatorii de telefonie, cablu si internet, asigurarile, ratele.

Platile se efectueaza printr-o metoda moderna, sigura si facila, terminalele PayPoint fiind disponibile in toate formatele de magazine Carrefour prezente pe intreg teritoriul Romaniei: in cele 29 de hipermarket-uri Carrefour, in cele peste 100 de supermarket-uri Carrefour Market si in 11 magazine de proximitate Carrefour Express, arata compania, intr-un comunicat de presa.

Pentru a efectua o tranzactie, consumatorul trebuie doar sa se prezinte cu factura incel mai apropiat magazin Carrefour, la punctul cu semnalizare PayPoint si sa comunice vanzatorului ce tip de plata doreste sa efectueze.Dupa procesarea tranzactiei pe terminalul PayPoint, acesta va incasa banii in numerar si ii va oferi un bon cu toate detaliile tranzactiei (data, locatia, furnizorul etc.). Consumatorul nu plateste niciun comision pentru tranzactie si nici nu este nevoit sa efectueze cumparaturi in magazin pentru a avea acces la sistemul PayPoint.

„Parteneriatul semnat cu Carrefour ne consolideaza pozitia in segmentul de retail modern si ne aduce mai aproape de numerosii consumatori care intra in magazinele Carrefour. Fie ca vor merge la supermarket pentru cumparaturile zilnice sau la hipermarket pentru aprovizionarea saptamanala, consumatorii beneficiaza si de serviciile noastre de plati, care le vor usura viata”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania.

„Colaborarea cu PayPoint Romania este una importanta pentru compania Carrefour, in contextul in care primordial pentru noi este sa venim tot timpul in intampinarea nevoilor clientilor nostri, nevoi ce sunt intr-o continua schimbare”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing si PR Carrefour Romania.

Oana Voinea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

3 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

4 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

4 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

4 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

4 zile ago