Stiri Business Companii Tech

PayPoint investește 2 milioane de euro în tehnologie pentru plata facturilor

20 dec. 2021 2 min

PayPoint investește 2 milioane de euro în tehnologie pentru plata facturilor

Reading Time: 2 minute

PayPoint România, operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, investește peste 2 milioane de euro într-o nouă rețea de terminale, care o va înlocui pe cea existentă.

Astfel, peste 8.000 terminale cu sistem de operare Android au fost deja instalate în magazine de proximitate din 2.858 de localități din toată țara. Noile terminale sunt intuitive și foarte ușor de utilizat și includ toate serviciile disponibile în rețeaua PayPoint, precum plata facturilor, rovinietelor și a taxelor auto, încărcare electronică a cartelei sau transferuri de bani.

Din 2022

Noul tip de terminal va putea fi folosit începând cu anul viitor și ca POS pentru plata cu cardul a cumpărăturilor din magazin, iar serviciile de plăți PayPoint vor fi în continuare disponibile cu opțiunea de achitare în numerar. Astfel, magazinele partenere PayPoint vor putea beneficia de acest nou tip de terminal si vor putea implementa plata sigură și rapidă cu cardul bancar pentru cumpărături, extinzând astfel și gama de servicii financiare disponibile pentru clienți. Compania are în plan pentru anul viitor să finalizeze instalarea terminalelor în cele peste 19.000 de locații.

Obiectivul nostru este să simplificăm plățile pentru partenerii și clienții care folosesc serviciile PayPoint, să le oferim soluții sigure și la îndemână de plată digitală, dar și tehnologii și servicii inovatoare. De asemenea, prin această investiție ne dorim să diversificăm gama de servicii financiare oferite partenerilor, iar plățile sigure și rapide cu cardul bancar să devină accesibile oricărui comerciant PayPoint, atât în mediul rural, cât și în cel urban. Toți cei peste 19.000 de comercianți parteneri vor beneficia atât de instalarea acestui nou tip de terminal, cât și de suport și training pe parcursul întregului proces. Este un instrument care va contribui semnificativ la simplificarea plăților din magazinele partenere și care va crește apetitului consumatorilor pentru plăți digitale,” a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: