Stiri

PayPoint investește 2 milioane de euro în tehnologie pentru plata facturilor

Reading Time: 2 minute

PayPoint România, operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, investește peste 2 milioane de euro într-o nouă rețea de terminale, care o va înlocui pe cea existentă.

Astfel, peste 8.000 terminale cu sistem de operare Android au fost deja instalate în magazine de proximitate din 2.858 de localități din toată țara. Noile terminale sunt intuitive și foarte ușor de utilizat și includ toate serviciile disponibile în rețeaua PayPoint, precum plata facturilor, rovinietelor și a taxelor auto, încărcare electronică a cartelei sau transferuri de bani.

Din 2022

Noul tip de terminal va putea fi folosit începând cu anul viitor și ca POS pentru plata cu cardul a cumpărăturilor din magazin, iar serviciile de plăți PayPoint vor fi în continuare disponibile cu opțiunea de achitare în numerar. Astfel, magazinele partenere PayPoint vor putea beneficia de acest nou tip de terminal si vor putea implementa plata sigură și rapidă cu cardul bancar pentru cumpărături, extinzând astfel și gama de servicii financiare disponibile pentru clienți. Compania are în plan pentru anul viitor să finalizeze instalarea terminalelor în cele peste 19.000 de locații.

Obiectivul nostru este să simplificăm plățile pentru partenerii și clienții care folosesc serviciile PayPoint, să le oferim soluții sigure și la îndemână de plată digitală, dar și tehnologii și servicii inovatoare. De asemenea, prin această investiție ne dorim să diversificăm gama de servicii financiare oferite partenerilor, iar plățile sigure și rapide cu cardul bancar să devină accesibile oricărui comerciant PayPoint, atât în mediul rural, cât și în cel urban. Toți cei peste 19.000 de comercianți parteneri vor beneficia atât de instalarea acestui nou tip de terminal, cât și de suport și training pe parcursul întregului proces. Este un instrument care va contribui semnificativ la simplificarea plăților din magazinele partenere și care va crește apetitului consumatorilor pentru plăți digitale,” a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

9 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

9 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

10 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

10 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

10 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

10 ore ago