Stiri

PENNY lansează o gamă specială de articole sportive

26 iun. 2023 2 min

PENNY lansează o gamă specială de articole sportive

Reading Time: 2 minute

PENNY demarează o nouă campanie de loializare care are în focus o selecție de articole sportive în ediție specială, marca SuporteRO. Prin această colecție își propune să ofere clienților o experiență frumoasă în practicarea sportului preferat și să sporească entuziasmul pentru activitatea fizică în aer liber.

Sezonul cald ne îndeamnă să alocăm mai mult timp sporturilor noastre preferate. Indiferent dacă ești pasionat de volei, baschet, fotbal sau alte sporturi, articolele SuporteRO te inspiră în atingerea obiectivelor sportive și în a fi suporter al sporturilor preferate.

Până pe 8 august 2023, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa produse în ediție specială din gama de articole sportive SuporteRO la prețuri preferențiale, cu o reducere de 50%.

Prin această campanie, PENNY continuă alături de Organizația Salvați Copiii programul „Pune o porție în plus la masă”, menit să ofere o masă caldă zilnică copiilor din Centrul educațional Salvați Copiii din Târgoviște. Cu fiecare produs achiziționat, clienții contribuie la dezvoltarea unui pachet de servicii educaționale și sociale dedicat sprijinului acestor copii.

„Credem în importanța activității fizice și a sportului în viața fiecăruia și de aceea ne bucurăm să oferim clienților produsele SuporteRO. Sperăm astfel să îi încurajăm să își mențină sănătatea și să facă mișcare. Suntem mândri de parteneriatul pe care îl desfășurăm alături de Organizația Salvați Copiii, prin care putem să contribuim la îmbunătățirea vieții copiilor care se confruntă cu dificultăți sociale și economice, prin furnizarea unei mese calde. Ca de obicei, prin campaniile noastre de loializare, invităm clienții să se alăture și să facă parte din această inițiativă.”

Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY România

În campaniile anterioare, PENNY, împreună cu clienții săi, au sprijinit peste 270 de copii din centrele educaționale aflate în Timișoara și București ale Organizației Salvați Copiii să aibă acces la o masă caldă zilnic.

În anul școlar 2022-2023, în programele Salvați Copiii, 12.000 de copii au beneficiat de servicii directe de pregătire școlară suplimentară și/sau educație remedială, de suport emoțional și îndrumare, precum și de activități de educație nonformală și alți 24.500 de copii au beneficiat de servicii educaționale îmbunătățite, ca urmare a formării cadrelor didactice și dotării a 40 de școli cu materiale educaționale, rechizite, igienico- sanitare și asigurarea transportului spre școală.

Array

Articole pe aceeași temă: