Tech

Peste 7000 de jucători sunt așteptați la a doua ediție a Esports Kings

Reading Time: 2 minute

A doua ediție a Esports Kings, turneul de esports dedicat pasionaților de jocuri video, va debuta la Ploiești, pe data de 23 mai la Ploiești Shopping City. Competiția are loc în 7 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, timp de o lună. Sute de echipe și peste 7000 de jucători din toată țara sunt așteptați să participe la turneele de League of Legends și Counter-Strike 2 cu premii totale în valoare de 15.000 de euro. Pasionații celor două jocuri celebre își pot crea echipe și se pot înscrie în turnee pe www.esportskings.ro.

Echipele câștigătoare ale turneelor se vor întâlni în marea finală, care va avea loc la Mega Mall București, pe 27 și 28 iunie 2024.

Programul complet al circuitului din toată țara:

23 mai – Ploiești,  Ploiești Shopping City, ora 17:00

26 mai – Râmnicu Vâlcea, Shopping City Râmnicu Vâlcea, ora 12:00

30 mai – Brăila, Brăila Mall, ora 12:00

9 iunie – Timișoara, Shopping City Timișoara, ora 12:00

15 iunie – Constanța, City Park Constanța, ora 12:00

22 iunie –  Craiova, Promenada Craiova, ora 12:00

27-28 iunie – București, Mega Mall București

“Anul trecut am fost luați prin surprindere de succesul pe care l-a avut prima editie de Esports Kings. Peste 8000 de vizitatori ai centrelor noastre comerciale au asistat la turnee, dintre care peste 6000 au fost jucătorii care au concurat pentru premiile puse în joc. Recordul de prezență l-a deținut Brăila Mall, unde peste 3000 de oameni au venit să se întâlnească cu streamerii lor preferati și să-și susțină echipele preferate. Așa cum am promis la prima ediție, evenimentul se întoarce și în acest an și ne așteptăm ca la turnee să se înscrie peste 7000 de jucători, care să transforme încă o dată mall-urile în niste hub-uri de jocuri video si esports,” a precizat Roxana Baias, Group Head of Marketing în cadrul NEPI Rockcastle.

Mai mult, în cadrul Esports Kings, jucătorii și publicul se vor putea întâlni în cadrul competiției cu unii din cei mai iubiți streameri de gaming din România precum Theo Zeciu, Jaxi, Imogen, xSlayder, iSilent și zaSami, care vor oferi sesiuni de poze și autografe.

Programul streamerilor:

23 mai – Ploiești,  Ploiești Shopping City: Jaxi, Imogen, xSlayder

26 mai – Râmnicu Vâlcea, Shopping City Râmnicu Vâlcea: Jaxi, iSilent, zaSami

30 mai – Brăila, Brăila Mall: Theo Zeciu, Jaxi, iSilent, Imogen

9 iunie – Timișoara, Shopping City Timișoara: Theo Zeciu, Jaxi, iSilent, Imogen

15 iunie – Constanța, City Park Constanța: iSilent, Imogen, zaSami

22 iunie – Craiova, Promenada Craiova: iSilent, Imogen, Theo Zeciu

27-28 iunie – București, Mega Mall București: Theo Zeciu, Jaxi, iSilent, Imogen

În 2023, la prima ediție Esports Kings, 390 de echipe au participat în competiții video de renume precum Counter-Strike: Global Offensive și League of Legends, totalizând 68 de ore de joc, iar peste 6000 de utilizatori s-au înregistrat la turneu.

Cristi Dorombach

Recent Posts

ISRA – Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

ISRA, producător de mobilier de baie și cameră de înaltă calitate, anunță cu mândrie lansarea colecției sale revoluționare pe piața…

9 ore ago

MINA anunță Summer Camp, o tabără creativă de vară pentru copii

MINA, Museum of Immersive New Art, a pregătit o nouă experiență de neuitat pentru cei mici. MINA Summer Camp este…

9 ore ago

PENNY a deschis primul magazin autonom în București

PENNY a deschis primul magazin autonom în București și astfel duce experiența de cumopărături la un alt nivel. În primul…

9 ore ago

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

16 ore ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

o zi ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

o zi ago