Platformă pentru depozite online, de la Idea Bank

Idea Bank, parte a grupului polonez Getin Holding, a lansat o platformă pentru depozite online.

Cu o abordare axată pe transparență și parteneriat, Idea Bank vine cu o soluție de tip platformă dedicată produselor de economisire pentru clienți și non-clienți. Idea WebDepo este o platformă online dedicată exclusiv depozitelor, prin care o persoana fizică, cetațean român, poate constitui un depozit fără a vizita banca, printr-un transfer dintr-un cont curent deschis la una din băncile din UE.

“Diversificarea canalelor de distribuție online reprezintă o linie strategică privind dezvoltarea Idea Bank. Idea WebDepo, alături de Calculatorul cu Dorințe sunt astfel de canale online pentru distribuția exclusivă (necondiționată de deschiderea prealabilă a unui cont curent online), a celor două categorii de produse bancare de bază oferite persoanelor fizice: depozite, respectiv credite”, a declarat  Alin Daniel Fodoroiu, Vicepreședinte Executiv Business Idea Bank

“Noua platformă Idea WebDepo constituie un pas important în deschiderea ofertei Idea::Bank către persoanele fizice, cetățeni români, cu un cont curent la o bancă de pe teritoriul UE. Comoditatea, dobânda avantajoasă și comisioanele zero reprezintă principalele avantaje care transformă produsul Idea::WebDepo într-o ofertă unică pe piață bancară din România”, a adăugat Alin Daniel Fodoroiu, Vicepreședinte Executiv Business Idea Bank

Avantajele Idea WebDepo:

-100% online: clientul nu trebuie să vină la bancă;

-avantajos: 3% dobânda anuală pentru depozitele constituite în lei  pe o perioadă de 3 luni, pentru sume noi;

-comisioane ZERO: 0 lei constituire depozit, 0 lei comision administrare, 0 lei comision la retragere la scadență;

-simplu: un depozit online  care se deschide în 3 pași simpli de oriunde există conexiune la internet;

-în control și timp real: platforma online Idea WebDepo poate fi accesată la orice oră.

Idea Bank oferă produse și servicii persoanelor fizice și IMM-urilor, mizând pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet și digital banking – și diversificarea  canalelor alternative de vânzare și post vânzare care să completeze natural  prezența teritorială selectivă.