Prajitura Barni acum cu 45% mai multe fructe

<p>  </p> <p> Prajitura Barni are acum 45% continut de fructe in umplutura si poate fi alegerea potrivita atunci cand doresti sa ii oferi celui mic o gustare delicioasa intre mese.</p> <p> <em>“</em><em>Barni exista pe piata prajiturelelor din Rom</em><em>a</em><em>nia de 5 ani, pana acum inregistrand vanzari de peste 100 milioane de ursuleti. Micii nostri consumatori se bucura in proportii aproximativ egale de cele 3 arome existente: umplutura de ciocolata, de lapte si de capsune. Aceste rezultate ne-au </em><em>incurajat sa dezvoltam gama si sa venim in intampinarea consumatorilor cu un nou produs delicios: Barni cu umplutura de mar. De asemenea, varianta cu capsune are acum o reteta imbunatatita”</em>, declara<em>A</em>ndreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits- Kraft Foods Romania, parte a Mondel?z International.</p> <p> Copiii consuma o gama larga de produse care le asigura aportul nutritional zilnic. Studiile au aratat ca fructele reprezinta alternativa oferita cel mai des celor mici atunci cand acestia vor o gustare, iar merele si capsunele sunt in topul preferintelor lor.</p> <p> <em>“</em><em>Stim ca celor mici le plac gustarile variate, iar mamele doresc sa le ofere produse cat mai sanatoase. Datorita ingredientelor sale, Barni poate reprezenta o alegere potrivita pentru o gustare echilibrata, consumat impreuna cu un fruct sau cu un produs lactat,” </em>incheie Andreea Bogdan.</p> <p> Barni este o prajitura pufoasa, potrivita pentru gustarea copiilor, fara coloranti sau conservanti.</p> <p> Este facuta cu ingrediente simple side calitate: cereale, oua, lapte, fructe. Portia individuala de 30g, cu forma vesela de ursulet, este potrivita pentru gustarea copilului. Barni le aduce celor mici o gama variata de prajiturele: cu crema de ciocolata, lapte, capsune, iar din aceasta primavara si cu mere. Toate cele 4 arome sunt disponibile atat in formatul de 30g, cat si in cutia de 150g.</p> <p> Lansarea Barni, 45% fruct in umplutura este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata:reclama TV, promovare online, degustari si proiecte speciale.</p>