Gamification in strategia Jacobs 3in1

Gamification in strategia Jacobs 3in1

Jacobs 3in1 a lansat campania integrata “Angajam pasionati de relaxare”, semnata de CohnandJansen JWT, ce introduce pentru prima data in istoria brandului conceptul de gamification. Campania cuprinde doua spoturi TV, print, activari in campusuri universitare si la mare, activari in store, I-media (bannere) si destinatia campaniei: jocul este online de la 1 iunie pana la finalul lui decembrie.  Dupa repozitionarea

Tassimo a lansat Carte Noire in Romania

Tassimo a lansat Carte Noire in Romania

Carte Noire completeaza gama de bauturi disponibile pentru aparatul inteligent de cafea Tassimo ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la nivel international, precum Jacobs, Milka si Twinings. In Romania, cele doua sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Café Long Délicat si Carte Noire Café Long Intense. Acestea sunt disponibile sub forma de T-discuri pentru aparatul Tassimo. Carte Noire

Prajitura Barni acum cu 45% mai multe fructe

Prajitura Barni acum cu 45% mai multe fructe

<p>  </p> <p> Prajitura Barni are acum 45% continut de fructe in umplutura si poate fi alegerea potrivita atunci cand doresti sa ii oferi celui mic o gustare delicioasa intre mese.</p> <p> <em>“</em><em>Barni exista pe piata prajiturelelor din Rom</em><em>a</em><em>nia de 5 ani, pana acum inregistrand vanzari de peste 100 milioane de ursuleti. Micii nostri consumatori se bucura in proportii aproximativ