Companii Stiri

Praktiker – creștere cu peste 3% a vânzărilor

19 apr. 2017 2 min

Praktiker – creștere cu peste 3% a vânzărilor

Reading Time: 2 minute

Pentru anul 2016, Praktiker România anunţă o creştere a vânzărilor de peste 3% faţă de anul 2015.

Rezultatele financiare pozitive vin în contextul unei scăderi de 4,8 procente a pieţei construcţiilor în 2016, arată compania, într-un comunicat de presă.

„Pentru Praktiker România, 2016 a fost un an favorabil, al consolidării financiare, atât datorită creşterii vânzărilor, cât şi menţinerii rezultatelor operaţionale la un nivel similar cu cel din 2015, în ciuda majorării nivelului chiriilor”, a spus Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Afacerile companiei Praktiker România s-au ridicat anul trecut la 137 milioane de euro, la un nivel similar anului 2015.

O contribuţie semnificativă în evoluţia business-ului pentru anul 2017 o va avea şi strategia de remodelare a magazinelor, consideră reprezentanții companiei. Praktiker investește aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare unitate. Astfel, până la finalul acestui an, reprezentanţii companiei îşi doresc să ajungă la un număr de 20 de magazine Praktiker modernizate şi redeschise, din cele 27 existente la nivel naţional.

“În 2016 am luat și decizia de a le crește salariile și beneficiile angajaților noștri. Nu doar pentru a ne alinia trendului pieței, ci și pentru a-i menține aproape de companie, pentru că reprezintă pentru noi o resursă valoroasă. Ne-am menţinut creşterea şi trendul ascendent de la preluarea din 2014 şi ne dorim ca evoluţia să continue şi anul acesta, cu atât mai mult cu cât există premise ale revenirii pe profit”, a spus Omer Susli, proprietar Praktiker România.Omer Susli e1492598593435

În prezent, Praktiker are 1700 de angajați în cele 23 de oraşe unde există unităţi de vânzare şi o ofertă de 400 de locuri de muncă disponibile.

În plus, un alt factor important de creştere este şi magazinul online, care se apropie de nivelul vânzărilor unui magazin Praktiker offline, iar vânzările continuă să crească, arată reprezentanții companiei.

Oferta online include peste 20.000 de produse livrabile la nivel naţional, urmând ca, în a doua jumătate a anului, să fie dezvoltată şi opţiunea Click and Collect pentru clienţii care vor să economisească timpul petrecut în magazin: vor plăti în online şi vor ridica produsele gata pregătite direct din magazin.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: