Companii Stiri

Premii pentru o companie romaneasca la Bruxelles

11 iun. 2015 2 min

Premii pentru o companie romaneasca la Bruxelles

Reading Time: 2 minute

Cosmetic Plant a castigat la High Quality Trophy si alte doua premii in cadrul World Quality Selections 2015, ce a avut loc la Bruxelles.

Fondat in 1961, Monde Selection testeaza produse din diverse industrii si le premiaza dupa criterii riguroase de calitate si inovare. Juriul Monde Selection pentru produse cosmetice din cadrul World Quality Selections este format din experti independenti specializati in cosmetologie, profesori universitari si chimisti. Testele sunt facute la institutul Meurice al Centrului pentru Educatie si Cercetare in Industria Alimentara si Chimica din Bruxelles.

Ca si in 2014 si 2013, crema antirid de zi Bioliv Antiaging a fost vedeta concursului obtinand Trofeul International al Inaltei Calitati si, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, la fel ca si in 2014, distinctia Gold Award.

Potrivit declaratiilor reprezentantei companiei, premiile castigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vanzarilor gamelor castigatoare – Bioliv si GreenStem, ci per total in cifra de afaceri  a Cosmetic Plant.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant
Susana Laszlo, Cosmetic Plant

“Dupa ce, in primul trimestru al acestui an, am inregistrat o crestere cu 25% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2014, estimam ca in urmatoarea perioada vom raporta, de asemenea, majorari, influentate cu siguranta si de castigarea noilor premii”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant este o afacere de familie infiintata in 1991 de catre farmacista Ileana Mester  la Cluj-Napoca. Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora – Romania Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern in tari precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria.

In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse impartite in 13 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: