Marketing Stiri

Prima campanie MullenLowe Romania pentru Praktiker

17 mart. 2016 < 1 min

Prima campanie MullenLowe Romania pentru Praktiker

Reading Time: < 1 minut

Praktiker si MullenLowe au lansat o campanie dedicata unui public esential pentru piata de DIY: mesterii.

Campania se desfasoara in perioada 14 martie – 31 decembrie si are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate, prin care Praktiker le ofera numeroase avantaje mesterilor detinatori de Mester Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub forma de voucher, daca valoarea cumparaturilor depaseste 5.000 lei.

Elementul central al campaniei de promovare este un mester iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele statii de televiziune.

Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum si instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinarile fiind realizate de MullenLowe.

Echipa Praktiker implicata in campanie este formata din Mirela Ochiana (Marketing Manager), Ana-Maria Tofan (Senior Marketing Specialist) si Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Valentin Lica (Senior Copywriter), Robert Soparlache (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager), Bianca Iancu (Account Executive).

Casa de productie cu care MullenLowe a colaborat in realizarea spotului TV Praktiker este Saga Film, iar regizorul a fost Constantin Popescu.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: