Voie bună, distracție și o călătorie culinară specială – acestea au fost ingredientele de la lansarea primului magazin NOODLZ în România, în Plaza România din București.
Restaurantul se evidențiază printr-un design cu accente de portocaliu și turcoaz, iar preparatele împrumută din gustul autentic asiatic, cu influențe din bucătăria japoneză.
La evenimentul de lansare de vineri, găzduit de Diana Munteanu, au luat parte jurnaliști, vedete printre care Adina Halas și Maria Andrei, dar și influenceri precum Lorena Vișan, Flavia Barbu & Mihai Mercea.
Aceștia și-au invitat comunitatea să participle alături de ei la lansarea noului restaurant NOODLZ și să își creeze propria aventură culinară.
”Ne bucurăm nespus că am avut alături de noi atât de mulți prieteni. Conceptul de NOODLZ a luat naștere din dragoste pentru mâncare, din dorința de a oferi un spectacol culinar și nenumărate aventuri gastronomic gurmanzilor adevărați. Promitem că aventura o să fie din ce în ce mai provocatoare și punem la cale surprize care mai de care mai delicioase,” a spus Diana Cojocăreanu, Manager Marketing NOODLZ.
Conceptul de NOODLZ a luat naștere din dorința de oferi clientului ocazia de a își crea propriul meniu , #youchooz #wecook.
NOODLZ se adresează persoanelor aventuriere, celor care au curaj și care îndrăznesc să construiască cel mai bun mix posibil.
Este o provocare pe care NOODLZ o pune fiecărui foodie care își dorește să construiască propria aventură culinară. De la selectat tipul de noodles, la topping, mixul favorit de legume și la final, sosul preferat – tu vino doar cu inspirația.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…