MarComm

VMLY&R lansează prima campanie de brand regională Beck’s pentru CEE, dezvoltată în România

Reading Time: 3 minute

Colaborarea dintre BECK’S și VMLY&R, începută în 2020 la nivel local cu proiecte digitale și apoi campanii ample 360, se extinde la nivel CEE, odată cu câștigarea unui pitch regional.

Prima campanie regionala de equity semnată de VMLY&R pentru BECK’S rulează în 6 țări – România, Croația, Bulgaria, Ungaria, Serbia și Muntenegru – și cuprinde un toolkit de ATL, asseturi digitale și de trade. Dacă în 2020, VMLY&R România semna noua repoziționare și noul mesaj de brand prin platforma Live The Way You Feel, anul acesta provocarea a fost găsirea unui mesaj coerent și consistent al platformei care să marcheze legătura dintre beneficiile emoționale și funcționale ale brandului.

Campania regională Know What You’re Made Of este un mesaj puternic prin care BECK’S inspiră consumatorii să își recunoască propria valoare, pentru că astfel vor fi mai aproape de a trăi exact așa cum simt.

„Beck’s este un brand important în portofoliul Molson Coors CEE, care are încă foarte multe de spus. Brieful campaniei regionale a fost despre a duce mesajul Live the Way You Feel la următorul nivel din 2 puncte de vedere. Pe de-o parte ne-am dorit să continuăm dezvoltarea legăturii emoționale cu consumatorii, pe ideea inițială, cu care știm deja că rezonează.

Pe de altă parte, am vrut să arătăm mai explicit legătura dintre calitatea Beck’s (care a fost mereu și rămâne un argument important în preferința pentru brand) și call to action-ul brandului. Propunerea echipei VMLY&R a fost exact ce trebuia, a pus punctul pe brief într-un balans foarte bun emoțional-funcțional și asta ne-a făcut să vrem să dezvoltăm campania împreună.

Ne-am potrivit pe work mai departe până la rezultat și suntem foarte bucuroși de cât de bine a fost primită campania intern. Suntem excited să o vedem on air,” a declarat Mihaela Mocanu, Portfolio and Growth Sr. Manager CE.

“Colaborarea cu Molson Coors este o poveste de succes care a început în urmă cu 2 ani, la nivel local, dar care s-a extins rapid către regiune. Succesul acestui parteneriat are un mix interesant de expertiză, efort și echipă. Privim cu entuziasm către ce urmează și știm că suntem abia la începutul unei colaborări care va readuce Beck’s în prim-plan la nivel regional,” a spus Mina Ionescu, Business Director VMLY&R.

Poate nu chiar de la primul proiect Beck’s, dar pe măsură ce am trecut împreună prin câteva campanii care au ajuns benchmark-uri, am început să mustăcim la gândul unui work regional.

Și-a fost să fie, 2 ani mai încolo. Odată cu câștigarea pitch-ului – și lansarea primei campanii de equity Beck’s, dezvoltată în România pentru CEE – ne-am cam bucurat că am găsit acel sweet spot de comunicare relevant pentru cel puțin 6 piețe Beck’s, cu un TVC cu #freshvibesonly ca locomotivă de campanie,” a declarat Mihai Țițirig, Group Creative Director VMLY&R.

Echipele:

VMLY&R:

Alex Petrescu – Creative Director

Bogdan Teodorescu – Creative Director

Mihai Țițirig – Group Creative Director

Alexandru Aivănoaei – Senior Art Director

Victor Trifan – Senior Art Director

Mina Ionescu – Business Director

Laura Gheorghiu – Group Account Director

Cristina Onica – Account Manager

Molson Coors CEE:

Mihaela Mocanu – Portfolio and Growth Sr. Manager CE

Claudia Pop – ABI Brand Manager

Sasa Cvetic – International Brands Director CEE

Regizor : João Marques

DOP : Aleksandar Kosutic 

MME

Producător : Dragos Vîlcu

Head of production: Mihai Modalcă

UPM : Dragoș Potop 

Head of post production: Valentin Antofi 

Post production coordinator: Delia Dobrescu

Editor: Ioan Grumăzescu

Grading: Andu Radu

Graphics: Liviu Miron, Eugen Stoie

Audio: Emil Dragomirescu, Ciprian Mihoc

Beer stylist : Tony Fiori 

Romanita Oprea

Recent Posts

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani făcut primii pași în carieră, în domeniul PR pentru posturile de televiziune ProTV și Acasă TV.…

8 minute ago

Peste 800 de seniori beneficiază de acțiuni speciale și de sprijin dedicate Paștelui, prin proiectele Fundației Regale Margareta a României

În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…

13 minute ago

Cum susține Lidl economia locală

Despre dezvoltarea sortimentului de produse românești și extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, dar și despre planurile Lidl România de a…

40 de minute ago

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi…

51 de minute ago

Inovație românească pe harta Europei: Un joc video educațional câștigă prestigiosul Premiu SALTO

Proiectul „The Spirit of Europe – Origins”, coordonat de Predict CSD Consulting din Arad, a fost distins cu Premiul SALTO…

o oră ago

Oamenii din Provident. Povestea lor de azi, dupa 18 ani de călătorie |  Cosmin Păloiu

2000 de oameni? Mai bine zis, 2000 de povești! Pe scurt, aceasta este ideea noului proiect editorial Biz prin care…

3 ore ago