Publicis Groupe CEE lansează o inițiativă pentru a susține echitatea de gen cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii

Reading Time: 3 minute

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a anunțat astăzi lansarea unei inițiative, în conformitate cu tema din acest an a Zilei Internaționale a Femeii, pentru a susține echitatea de gen. Ghidată de o misiune și susținută de trei acțiuni cheie, inițiativa, care va dura întregul an, va fi lansată în toate birourile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est.

În acest an, tema campaniei de Ziua Internațională a Femeii (IWD), #EmbraceEquity, întărește mesajul că echitatea de gen este o necesitate și nu un „nice-to-have”, că accentul pe echitatea de gen trebuie să facă parte din ADN-ul fiecărei societăți și că este important să fie înțeleasă diferența dintre echitate și egalitate. Campania IWD 2023 își propune să facă lumea să dezbată: „De ce oportunitățile egale nu sunt suficiente”.

Pornind de la acest exemplu și ghidată de campania IWD din acest an, inițiativa Publicis Groupe CEE se va concentra pe o singură misiune, aceea de a „construi locuri de muncă în care cariera femeilor să prospere”, creând o cultură de muncă incluzivă în care cariera femeilor înflorește, iar realizările lor pot fi celebrate.

Această misiune va fi susținută de trei acțiuni cheie:

  1. Conștientizare (a Egalității vs. Echității) – Să se asigure că întreaga comunitate Publicis Groupe CEE înțelege diferența dintre egalitate și echitate, de ce oportunitățile egale nu mai sunt suficiente și de ce este esențial să înțelegem, să recunoaștem și să valorizăm acest lucru.
  2. Educație – Să utilizeze programele de cercetare „Lean in” ale IWD pentru a oferi tuturor echipelor cunoștințele și know-how-ul necesare pentru a crea culturi incluzive la locul de muncă și pentru a pune în legătură femeile cu mentoratul și îndrumarea de care au nevoie pentru a-și atinge obiectivele.
  3. Analiză și Acțiune – Să efectueze o analiză internă a diferenței de remunerare între femei și bărbați în cadrul Publicis Groupe CEE în raport cu analiza diferenței de remunerare între femei și bărbați a fiecărei piețe pentru a formula un plan de acțiune și un plan de parcurs pentru îmbunătățire și progrese tangibile în direcția corectă.

„În ultimii doi ani de la formarea Publicis Groupe CEE, am făcut eforturi conștiente pentru a îndrepta lucrurile în direcția corectă, pentru liderii noștri de gen feminin, pentru colege și, în general, pentru a crea un mediu mai incluziv, mai divers și mai echitabil. Deși mă bucur să spun că astăzi avem o conducere feminină puternică și o bază solidă de talente de gen feminin în toate echipele noastre, suntem conștienți de faptul că mai sunt multe de făcut pentru femei și pentru alte comunități. Prin această nouă inițiativă, sperăm să facem un pas mai concret în direcția creării unei culturi și a unui mediu care să permită și să capaciteze toate talentele noastre – acesta va fi doar începutul a ceea ce sperăm să facem în zilele și anii următori,” a afirmat Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.   

În concordanță cu inițiativa de adoptare a echității de gen, compania va lansa, de asemenea, prima parte din seria „Publicis Groupe CEE Lioness” pe platforma internă a companiei, Marcel.

Inspirată de leul din identitatea de brand a Publicis Groupe, seria Lioness va prezenta și va evidenția numeroasele sale talente și lideri de gen feminin din regiunea CEE, sărbătorindu-și poveștile și rolurile importante pe care le joacă în cadrul companiei. “Sperăm că seria Lioness va oferi următoarei generații de talente de gen feminin modele puternice care conduc schimbarea și conduc industria”, a adăugat Lauko.

PUBLICIS GROUPE CEE – Seria LIONESS 

Partea 1

  1. Maria Tudor – Chief Operating Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  2. Veronika Borbas – Chief Talent Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  3. Joana Andrade – Chief Financial Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  4. Helga Sasdi – Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont
  5. Alla Malinovskaya – Chief Media Officer, Publicis Groupe Adriatic
  6. Dagmara Witek – Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Poland
  7. Alexandra Dimitriu – Chief Media Officer, Publicis Groupe Romania
  8. Aleksandra Dilevska – Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedonia & Croatia
  9. Vessela Apostolova – Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria
  10. Elena Bakum-Ramola – Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukraine
  11. Barbara Grabiwoda – Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont         
  12. Nikola Foktová – Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic
Romanita Oprea

Recent Posts

HUGO BOSS anunță parteneriatul strategic cu David Beckham pentru o colaborare pe termen lung

HUGO BOSS a anunțat o colaborare globală, pe termen lung cu David Beckham pentru brandul BOSS. Această colaborare se va…

35 de minute ago

România și Qatar vor colabora în domeniul comunicațiilor electronice

România, reprezentată de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), și statul Qatar, reprezentat de Autoritatea de Reglementare…

47 de minute ago

Cine este Mihaela Neicu, moștenitoarea grupului antreprenorial românesc NEI Holding

S-a implicat încă de la 18 ani în businessul de familie, iar acum, după zece ani, este vicepreședinte al grupului…

2 ore ago

Doi profesioniști de nivel Grammy susțin un workshop unic la București 

Vrei să înveți cum ajunge vocea soliștilor să sune ca pe înregistrările premiate cu Grammy? Ai ocazia unică să afli…

3 ore ago

Începe Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative

Începe Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute, prezentat de UniCredit Bank și finanțat de…

4 ore ago

Investitorii și noul Chat GPT-4o. Cum schimbă AI investițiile pe bursă

După ce OpenAI a prezentat cel mai recent model al său, Chat GPT-4o, care pare a fi unul ce schimbă…

4 ore ago