Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a anunțat astăzi lansarea unei inițiative, în conformitate cu tema din acest an a Zilei Internaționale a Femeii, pentru a susține echitatea de gen. Ghidată de o misiune și susținută de trei acțiuni cheie, inițiativa, care va dura întregul an, va fi lansată în toate birourile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est.
În acest an, tema campaniei de Ziua Internațională a Femeii (IWD), #EmbraceEquity, întărește mesajul că echitatea de gen este o necesitate și nu un „nice-to-have”, că accentul pe echitatea de gen trebuie să facă parte din ADN-ul fiecărei societăți și că este important să fie înțeleasă diferența dintre echitate și egalitate. Campania IWD 2023 își propune să facă lumea să dezbată: „De ce oportunitățile egale nu sunt suficiente”.
Această misiune va fi susținută de trei acțiuni cheie:
„În ultimii doi ani de la formarea Publicis Groupe CEE, am făcut eforturi conștiente pentru a îndrepta lucrurile în direcția corectă, pentru liderii noștri de gen feminin, pentru colege și, în general, pentru a crea un mediu mai incluziv, mai divers și mai echitabil. Deși mă bucur să spun că astăzi avem o conducere feminină puternică și o bază solidă de talente de gen feminin în toate echipele noastre, suntem conștienți de faptul că mai sunt multe de făcut pentru femei și pentru alte comunități. Prin această nouă inițiativă, sperăm să facem un pas mai concret în direcția creării unei culturi și a unui mediu care să permită și să capaciteze toate talentele noastre – acesta va fi doar începutul a ceea ce sperăm să facem în zilele și anii următori,” a afirmat Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
În concordanță cu inițiativa de adoptare a echității de gen, compania va lansa, de asemenea, prima parte din seria „Publicis Groupe CEE Lioness” pe platforma internă a companiei, Marcel.
Inspirată de leul din identitatea de brand a Publicis Groupe, seria Lioness va prezenta și va evidenția numeroasele sale talente și lideri de gen feminin din regiunea CEE, sărbătorindu-și poveștile și rolurile importante pe care le joacă în cadrul companiei. “Sperăm că seria Lioness va oferi următoarei generații de talente de gen feminin modele puternice care conduc schimbarea și conduc industria”, a adăugat Lauko.
PUBLICIS GROUPE CEE – Seria LIONESS
Partea 1
HUGO BOSS a anunțat o colaborare globală, pe termen lung cu David Beckham pentru brandul BOSS. Această colaborare se va…
România, reprezentată de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), și statul Qatar, reprezentat de Autoritatea de Reglementare…
S-a implicat încă de la 18 ani în businessul de familie, iar acum, după zece ani, este vicepreședinte al grupului…
Vrei să înveți cum ajunge vocea soliștilor să sune ca pe înregistrările premiate cu Grammy? Ai ocazia unică să afli…
Începe Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute, prezentat de UniCredit Bank și finanțat de…
După ce OpenAI a prezentat cel mai recent model al său, Chat GPT-4o, care pare a fi unul ce schimbă…