Marketing

Publicis si Dacia, de cinci ani la Gaudeamus

22 nov. 2013 2 min

Publicis si Dacia, de cinci ani la Gaudeamus

Reading Time: 2 minute

<p> Anul acesta este cea de-a cincea editie consecutiva cand Publicis Romania comunica participarea Dacia la Gaudeamus, cel mai mare targ international de carte din Romania.</p> <p>  </p> <p> Intre Dacia si Gaudeamus exista un parteneriat de 8 ani. Campania de comunicare de anul acesta se transpune sub forma de “Calatorie in Taramul Cartilor”. O impletire a lumii reale cu cea a fictiunii, o calatorie in locuri nebanuite in care cartea apare ca vehiculul perfect pentru imaginatie, iar partenerii de drum ai cititorului sunt chiar personajele acelei carti.</p> <p>  </p> <p> “Este unul dintre proiectele noastre de suflet, pe care il asteptam mereu cu nerabdare. In fiecare an, inainte sa apara brief-ul, deja de prin luna august, incepem sa ne gandim la posibile unghiuri de abordare pentru acest proiect. Credem cu tarie in cauza sustinuta de Dacia, credem in citit ca sursa de inspiratie, credem ca oamenii ar trebui sa citeasca mai mult si speram ca mesajul nostru ii va aduce la Gaudeamus si mai aproape de carte”, spune Catalin Albu, Client Service Director la Publicis</p> <p>  </p> <p> Esenta campaniei este surprinsa si in aplicatia interactiva de pe Facebook “Calatoria in Taramul Cartilor”. Utilizatorul este invitat sa parcurga un traseu literar alcatuit din zece destinatii din opere literare cunoscute publicului larg. Pentru a atinge destinatia finala, Paradisul, utilizatorul trebuie sa raspunda corect la intrebarea aferenta fiecarei destinatii. Toti cei care au finalizat cu succes traseul intra in tragerea la sorti care le poate aduce unul dintre premiile puse in joc: zece pachete de carti si doua eBook Reader-e Trekstor.</p> <p>  </p> <p> Campania se deruleaza in perioada 14 – 24 noiembrie, iar castigatorii, desemnati prin tragerea la sorti de luni, 25 noiembrie, vor fi comunicati pe site-ul oficial Dacia si pagina oficiala Facebook Dacia Romania.</p> <p>  </p> <p> In plus, Publicis a creat pentru standul Dacia aplicatia “Personaje de Poveste”, bazata pe tehnologia Kinect, cu ajutorul careia copiii pot deveni personajele lor preferate, imbracand virtual costume de poveste. La final, copiii primesc o poza cu costumatiile alese, iar parintii pot da share pozelor pe Facebook, accesand pagina oficiala de Facebook Dacia.</p> <p>  </p> <p> Echipa Publicis: Razvan Capanescu (Chief Creative Director), Dan Frinculescu (Group Creative Director), Mihai Costache (Copywriter), Paul Goti (Art Director), Catalin Paduretu (Art Director), Raluca Bararu (Art Director), Corina Marin (DTP), Marian Moise (DTP), Calin Buzea (Digital Director), Ciprian Frunzeanu (Digital Art Director), Elis Iaia (Digital Strategic Planner), Alina Tanase (Digital Account Manager), Alecsandra Apostolescu (Digital Copywriter), Marius Farcasanu (Flash Programmer), Catalin Albu (Client Service Director), Clarisa Rosu (Account Director), Luiza Vrinceanu ( Senior Account Manager), Victor Maier (Account Executive).</p> <p>  </p> <p> Echipa Dacia Romania: Cristina Vaduva (Specialist Relatii Publice – responsabil proiect Dacia la Gaudeamus), Anca Oreviceanu (Director Comunicare), Luiza Domnisoru (Sef Serviciu Relatii Publice), Viviana Popescu (Sef Departament Marketing si Publicitate).</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: