Publicitate digitală de la Turner

Turner International a lansat serviciul de publicitate digitală Turner – T1. Acesta se adresează agențiilor de publicitate și reprezintă o modalitate unică de a activa o gamă completă de campanii globale, regionale și locale care conectează brandurile cu fanii proprietăților digitale Turner, care acoperă peste 200 de țări.

Lansarea serviciului consolidează publicitatea digitală a companiei Turner într-o singură divizie, care completează vânzările de publicitate locale  și operațiunile CNN International (CNNIC) din America Latină, EMEA și APAC. Obiectivul noului serviciu digital este acela de a conecta agențiile de publicitate globale din afara Statelor Unite ale Americii cu publicul întregului portofoliu digital Turner – divertisment, copii, știri și sport, inclusiv Bleacher Report, Cartoon Network, Boomerang, CNN, ELEAGUE, TNT, TBS, Great Big Story, Esporte Interativo, dar și COPA90.

Ce oferă T1 brandurilor? O gamă extinsă de soluţii publicitare creative şi baze de date – de la dezvoltarea de parteneriate strategice de anvengură, la crearea de campanii personalizate care includ conţinut original şi plasare de produs, precum şi campanii video de pre-roll sau de afişare pe toate platformele digitale Turner. Campaniile se pot desfăşura pe mai multe regiuni, dar pot avea şi un focus specific pe anumite ţări sau pe categorii de public, astfel încât să atingă categorii relevante de public în funcţie de specificaţiile demografice sau a modului acestora de consum.

Noua divizie este susţinută de strategia dezvoltată de CNNIC – o extensie a Turner International care monetizează toate proprietăţiile CNN din afara Statelor Unite ale Americii – pentru a combina soluţii de date şi conţinut care să dezvolte parteneriatul dintre CNN şi agenţiile de publicitate internaţionale. Pe baza acestei strategii, T1 este creat şi condus de Rani Raad, preşedintele CNNIC.

Proiectul aduce împreună o echipă specializată în vânzări, consultanţă şi operaţiiuni care lucrează îndeaproape cu echipele de conducere, dar şi cu echipe din domenii tehnologice, publicitare, de produs sau chiar cu echipele editoriale din cadrul Turner International pentru a dezvolta oportunităţile de monetizare din mediile digitale. Operaţiunile T1 sunt monitorizate de Rob Bradley, vicepreşedinte Digital Commercial Strategy şi Digital Advertising Sales pentru CNNIC şi T1.

Divizia se bazează și pe soluţiile existente în cadrul Turner precum Launchpad, un instrument care foloseşte date din mediul digital al companiei, pentru a livra un conţinut personalizat unor grupuri specifice din portofoliul propriu ce cuprinde aproximativ 750 milioane de fani în întreaga lume.