Companii Stiri Tech

Punct unic de informare pentru cetățeni despre COVID-19

14 apr. 2020 < 1 min

Punct unic de informare pentru cetățeni despre COVID-19

Reading Time: < 1 minut

Primăria Sectorului 1, alături de SAP România și Red Point Software Solutions, a lansat un punct unic de informare despre noul coronavirus pe pagina Situații de Urgență a Primăriei Sectorului 1. Platforma permite automatizarea unor răspunsuri la întrebări precum: ce trebuie să fac dacă am intrat în contact cu o persoană infectată cu coronavirus, dacă sunt suspect de COVID-19 sau cum pot reduce riscurile de infectare cu COVID-19.

Sistemul este interactiv, funcționând ca un punct de triaj, utilizatorul reșind să ajungă la cazul specific de interes printr-o navigare ușoară, iar informațiile sunt actualizate constant. Scopul aplicației este de a oferi cele mai actualizate și utile informații într-un singur loc, fără a fi nevoie ca cetățenii să viziteze paginile mai multor instituții. În plus, punctul unic de informare facilitează colectarea de feedback cu privire la problemele rezidenților din sectorul 1 al capitalei, despre ce sunt îngrijorați și ce dificultăți întâmpină, iar voluntarii și donatorii își pot declara capacitățile de asistență.

Platforma are la bază noua aplicație lansată de SAP și Qualtrics, XM Covid-19 Pre-Screening & Routing, soluție oferită gratuit de SAP instituțiilor publice în această perioadă.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: