Categories: FinanțeStiri

Raiffeisen Bank incepe digitalizarea de la Cluj

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank a inaugurat o agentie “self service” in Cluj in cladirea “The Office” din Bulevardul 21 Decembrie 1989. Agentia pune la dispozitia clientilor ATM, bancomat multifunctional, telefon, computer pentru online banking si o zona de consiliere, anunta banca, intr-un comunicat de presa.

Unitatea este destinata tuturor clientilor care au cont curent si/sau card Raiffeisen Bank si doresc sa faca operatiuni rapide, fara sa stea la coada la ghiseu. Programul agentiei este 24 de ore din 24, 7 zile din 7. In intervalul 9.00-17.30, de luni pana vineri exista la dispozitia clientilor personal calificat pentru consiliere rapida. De asemenea, clientii au acces la telefon si la internet (calculator si Wi Fi) si pot solicita informatii pentru serviciile de care au nevoie.

Operatiunile pe care un client le poate face in agentia «self service» sunt: consultare de sold, plati rapide, schimb valutar, rambursari de rate, depuneri si retrageri de numerar, extras de cont etc. Raiffeisen Bank are in Cluj Napoca13 agentii care deservesc peste 52.000 clienti persoane fizice si juridice.

“Este clar ca ne indreptam spre o era digitala in care oamenii vor sa aiba acces rapid si direct la conturile lor, sa piarda cat mai putin timp cu operatiunile bancare pe care le au de facut. Sunt bucuroasa ca prima agentie a viitorului o deschidem la Cluj, un oras dezvoltat, dinamic, un centru important al dezvoltarii tehnologiei informatiei. Din luna aprilie invitam clientii nostri sa descopere alt mod de a face banking la Raiffeisen Bank”, a spus Oana-Delia Radu, Director de grup retail la Raiffeisen Bank.

O tendinta confirmata de anul 2015 este aceea ca tot mai multi clienti Raffeisen Bank folosesc canalele electronice pentru a face operatiuni, arata banca in comunicat. Numarul utilizatorilor activi Raiffeisen Online a depasit 83.000, in timp ce numarul utilizatorilor Smart Mobile aproape s-a dublat in ultimul an.

Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de agentii in toata tara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si peste 50 de bancomate multifunctionale. Raiffeisen Bank are aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 8.200 de companii mari si medii.

Oana Voinea

Recent Posts

Sorin Stanciu, Raiffeisen Digital Bank: Creditul nostru de nevoi personale va fi 100% digital, fără documente sau interacțiuni fizice

La un an de la lansarea pe piața din România, Raiffeisen Digital Bank pregătește un produs de creditare exclusiv digital.…

o oră ago

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

15 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

16 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

17 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

17 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

17 ore ago