Marketing Stiri

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

6 dec. 2017 2 min

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Reading Time: 2 minute
Ralf
Ralf Lülsdorf, Head of International Music Marketing, Deutsche Telekom

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și urbane.

Anunțul a fost făcut de Ralf Lülsdorf, Head of International Music Marketing la Deutsche Telekom, într-un interviu acordat Biz.

Ralf Lülsdorf conduce departamentul de Music Marketing al Deutche Telekom din 2003 și este cel care a inițiat programul Elecronic Beats, lansat, în 2000, în Germania, și, din 2004, extins pe plan internațional, devenit acum unul dintre cele mai de succes programe de acest gen din Europa. Lülsdorf este de asemenea artizanul unor parteneriate cu artiști de renume: Black Eyed Peas, Robbie Williams, Pink, Katy Perry și Depeche Mode, împreună cu care a dezvoltat campanii pan-europene, concerte sau proiecte precum expoziția pentru fanii Depeche Mode, prezentată în patru orașe.

”Lucrăm acum la implementarea deplină a programului Electronic Beats în România, ar trebui integrat în strategia de marketing așa cum am făcut în Ungaria, Polonia, Albania” –  Ralf Lülsdorf.

În această toamnă, Electronic Beats a fost lansat în Macedonia.

Cum sunt aleși artiștii din proiectele muzicale Deutsche Telekom?

”Poate fi un artist care acum este pe val și cu care vrei să colaborezi, dar nu înseamnă că următorul lui album va fi la fel de bine primit. Este un business foarte personal în care trebuie să lucrezi îndeaproape cu impresarii și artiștii, să le explici ce ai nevoie. De aceea este bine să ai o idee creativă cu care să mergi la artist în loc să abordezi mai întâi artistul și apoi să cauți ideea campaniei”, este filosofia de lucru a lui Ralf Lülsdorf.

”În plus, este nevoie să-ți asumi niște riscuri”, punctează Lülsdorf. Așa a fost cu Katy Perry, care în momentul semnării cu Deutche Telekom, se afla după al doilea album, înainte de fimarea videoclipului ”Firework”. Al treilea ei album, Teenage Dream (2010) a devenit al doilea cel mai bun album după ”Bad” al lui Michel Jackson. Dar asta nu a fost ceva ce se putea anticipa în momentul semnării contractului cu ea. 

”Este important ca, mai întâi, să ai ideea creativă și apoi cauți cel mai potrivit artist. Dacă ai noroc și te găsești la momentul potrivit în parteneriatul potrivit, totul va merge perfect de ambele părți” –   Ralf Lülsdorf.

Următoarea Lady Gaga 

”E greu de zis în ziua de azi cine ar putea fi următoarea Lady Gaga. Cine poate umple stadioane? Katy Perry este foarte influentă în online, cred că are unele dintre cele mai urmărite conturi de Facebook și Twitter din lume, dar nu reușește să umple stadioane în Germania”.

Ralf Lülsdorf a fost prezent la Conferința Globală IAA din București.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: