Cumpăr companie telecom. Rog număr mare de abonați!

Cumpăr companie telecom. Rog număr mare de abonați!

Vodafone și Deutsche Telekom își dispută filialele Liberty Global din Europa, companii care operează, inclusiv în România, sub brandul UPC. Dar gheața subțire a businessului telecom din Europa face ca și alți operatori de tradiție să fie înghițiți de competiție. lupta pentru supraviețuire e mai dură ca niciodată în industria de comunicații. De mai bine de patru ani, posibila megatranzacție

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și

Tehnologia la ea acasa

Tehnologia la ea acasa

Un viitor mai apropiat decat credem va aduce locuinte inteligente, cu obiecte care prind viata peste tot in jurul nostru. Batalia pentru a fi printre cei ce vor face legea in casele smart e in plina desfasurare, miza fiind de multe miliarde de euro. Orice turist trecator prin imobilele catalane proiectate si lucrate in detaliu de Antoni Gaudí (La Pedrera

Telekom sustine educatia digitala

Telekom sustine educatia digitala

Telekom Romania a lansat competitia “Media, sure! But secure.”, parte din initiativa Teachtoday, un program dezvoltat de catre Deutsche Telekom. In acest concurs sunt invitati sa se inscrie profesionisti din invatamant care au dezvoltat proiecte adresate copiilor cu varste intre 9 si 12 ani cu scopul de a promova metode noi de invatare cu ajutorul mediei digitale. Scopul principal al

Campanie pan-europeana

Campanie pan-europeana

Campania de imagine Deutsche Telekom, “Conectam oamenii oriunde in Europa!”, a fost lansata si in Romania, alaturi de alte zece tari. Mesajul central al campaniei este ca tehnologia conecteaza oameni si piete peste granite.  Pana in 2018, grupul Telekom isi propune sa devina furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. In acest sens, va investi in tehnologii moderne si o

Romtelecom si Cosmote incep rebrandingul

Romtelecom si Cosmote incep rebrandingul

Romtelecom si Cosmote Romania vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, cele doua companii pregatindu-se astfel si pentru lansarea unor noi servicii ca parte din grupul german. Potrivit oficialilor grupului, serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate. Odata ce noul brand „T” va fi lansat, clientii