REACH, training pentru managerii de top

Compania de training si consultanta Focus Plus a lansat “REACH – Strategic Thinking”, un training de gandire strategica, intr-un program de trei zile pentru managerii de top. Focus Plus a lansat “REACH – Strategic Thinking” pentru oamenii de business aflati in pozitii de conducere, la care sunt asteptati sa se inscrie reprezentantii organizatiilor cu o cultura orientata catre promovarea spiritului antreprenorial.

Manageri din companii precum Rompetrol, Murfatlar, Pernod Ricard, Ortopedica, ISS, Lease Plan, Ceva Logistic sau Next gen Communication au participat la acest program de training.

REACH, creat de Robert McNamara, Presedinte FORD Corporation, Ministrul Apararii al SUA si Presedinte al Bancii Mondiale, se adreseaza celor care doresc sa-si conduca afacerea echilibrat si structurat dupa si in baza evidentelor tangibile: resurse, clienti, mediu, concurenta, fructificand atuurile proprii si identificand oportunitatile.

Folosit in organizatii de succes din intreaga lume, modelul REACH ajuta membrii echipelor multidisciplinare sa se organizeze si sa analizeze eficient volume imense de informatie, sa le structureze logic si sa ia masurile corespunzatoare in vederea rezolvarii cu maximum de eficienta a unei probleme sau a unei oportunitati. Programul foloseste ca vehicul principal studii de caz reale, acreditate INSEAD, utilizate in formarea si educarea studentilor la MBA.