Marketing Stiri

Rebranding Transavia1 min

05/07/2016 1 min read

Rebranding Transavia1 min

Reading Time: 1 minut

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.

Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori  si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.

Transavia are 2.000 de angajat­i, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de product­ie vegetala, o fabrica de nutre­turi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judet­e din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinc­tia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE