Rebranding Transavia

Rebranding Transavia

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient. Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori  si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea

Ioan Popa, Transavia: o companie care ia credit pentru productie se naste moarta

Ioan Popa, Transavia: o companie care ia credit pentru productie se naste moarta

Ioan Popa, fondatorul Transavia, este de parere ca in momentul de fata mediul de business este dominat de paradoxul companiilor supraindatorate, care in acelasi timp sunt si decapitalizate. Potrivit lui Popa, cea mai plauzibila explicatie pentru acest fenomen consta in directionarea fondurilor catre consum sau catre finantarea activitatii de productie. ”Am avut succes cu business-ul meu pentru ca niciodata in