CSR Stiri

Reciclare la rebranding1 min

17/12/2014 1 min read

author:

Reciclare la rebranding1 min

Reading Time: 1 minut

Telekom Romania a colectat, in doar 3 luni de la rebranding, 16 tone de hartie cu vechea identitate, prin campania “Reciclam si Inovam”, desfasurata in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie.

In perioada mentionata, angajatii au fost invitati sa adune materiale tiparite pe hartie cu vechea identitate si sa le aduca la puncte de colectare din sediile companiei. Cantitatea de hartie reciclata a salvat de la taiere peste 272 de copaci.

“De mai multi ani, desfasuram campanii de colectare hartie in cadrul companiei, hartie ce ajunge la companii de reciclare. Responsabilitatea fata de mediu face parte din strategia noastra – numai in 2013 s-au colectat si trimis la reciclare peste 70 de tone de hartie din companie”, se arata intr-un comunicat al Telekom Romania.

In urma campaniei, compania va transforma hartia reciclata in materiale pentru birou cu noul brand T, pe care le va oferi de Sarbatori angajatilor.

Brandul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebrandingul comun al Romtelecom si Cosmote Romania.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE