Companii MarComm Stiri

Dare Digital își schimbă modelul de business

10 sept. 2019 2 min

Dare Digital își schimbă modelul de business

Reading Time: 2 minute

Agenția de strategie online și performance marketing, Dare Digital, își schimbă modelul de business adoptând un nou concept de comunicare. “Everything is personal. Even in business” exprimă modul în care Dare Digital abordează relațiile de parteneriat atât cu clienții, cât și cu colaboratorii și angajații.

Dare Digital anunță un nou model de business care are în centru un ecosistem de parteneri

Modelul de business este unic pe piața de digital marketing de la noi din țară. În centrul modelului se află un ecosistem de parteneri, un pool de resurse cu expertiză în domeniu, parteneri care pot răspunde într-un mod individualizat la nevoile de comunicare și marketing.

“Experiența noastră din ultimii ani și feedback-ul primit din piață ne-au arătat că fiecare companie are nevoie de resurse personalizate, de o abordare diferențiată și nu de un tipar universal valabil. Am testat și rafinat acest model de business mai bine de un an și jumătate și, punându-l în aplicare, am reușit să adăugăm în portofoliul agenției clienți precum Keez, Wienerberger, Caroli sau Sanador”, a declarat Ciprian Susanu, General Manager, Dare Digital.

Modelul de business are la bază un sistem de specialiști cu experiență variată în toate ariile marketingului online care sunt alocați pe proiecte one-by-one, în funcție de specificul clientului și industrie. Fiecare dintre acești specialiști este pregătit să răspundă nevoilor reale de business ale clienților cu cea mai potrivită și creativă idee, cu un mix de tehnologie și media buying, în baza unei strategii orientate pe maximizarea rezultatelor.

Companiile colaboratoare Dare Digital au posibilitatea de a lucra cu specialiști motivați de autonomie și posibilitatea de a-și stabili propriul program sau de a-și alege brandurile pentru care să lucreze. În plus, fiecare brand știe exact care sunt specialiștii din ecosistem care lucrează pe proiectele sale și care este expertiza acestora.

Piața românească de advertising urmărește o evoluție care îmbină new technologies în campanii, digital entertainment care ia locul TV-ului, modalități noi de display, experiențe oferite de branduri la festivaluri și formate noi de reclame sau de rețele sociale emergente adresate tuturor categoriilor de vârstă.  

Ciprian Susanu

“În ultimii ani, Dare Digital s-a dezvoltat prin pragmatismul, viziunea și creativitatea care ne definesc și mai ales prin modul în care știm să le îmbinăm pentru a face performanță în digital marketing.

Noul model de business ne permite astăzi să facem un pas înainte. Ne oferă flexibilitatea, resursele, dar și disciplina de a susține promisiunea Dare Digital: aceea de a contribui la creșterea business-urilor clienților noștri prin rezultate concrete și măsurabile”, adaugă Ciprian Susanu.

Totodată, Dare Digital își relansează site-ul unde se regăsesc informații relevante pentru toți clienții și partenerii din ecosistemul agenției.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: