Stiri Companii

Reputația producătorilor de bere din România a crescut cu peste 7%

24 feb. 2021 2 min

Reputația producătorilor de bere din România a crescut cu peste 7%

Reading Time: 2 minute

Reputația producatorilor de bere din Romania a crescut cu aproape 8 puncte în 2020 față de 2018, obținând rezultate foarte bune la indicatorii privind performanța, contribuțiile economice pozitive și crearea de locuri de muncă.

Reputația berii în România a crescut cu peste 6% din 2018 în 2020, după cum arată rezultatele studiului Reputation RepTrak Pulse realizat în 29 de state europene. Dintre toate categoriile de băuturi alcoolice analizate de studiu, berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în țara noastră și în Polonia.

Studiul arată o îmbunătățire semnificativă a performanței tuturor factorilor de reputație, cu rezultate foarte bune în special la indicatorii legați de autenticitate și calitate, precum și la cei referitori la gust și varietate: istorie îndelungată, calitatea ingredientelor naturale din care este fabricată, gust excelent, gama variată de produse, alegerea perfectă pentru orice ocazie, momente bune cu prietenii.

Pasiunea femeilor pentru bere crește

Deși berea continuă să aibă mai mulți adepți din rândul bărbaților, din ce în ce mai multe femei apreciază această băutură. Categoria și-a îmbunătățit reputația în ultimii doi ani cu 8 puncte, ajungând la o favorabilitate de 79, pe o scală de la 0 la 100. La nivel european, România se situează în top 3 în ceea ce privește reputația de care se bucură berea printre femei.

 “Berea este o băutură potrivită atât pentru bărbați, cât și pentru femei. De aceea, ne bucură să vedem că reputația berii în rândul femeilor crește semnificativ și că se apropie de nivelul de favorabilitate înregistrat în rândul bărbaților. Aceasta arată că în ultimii ani producătorii de bere și-au adaptat portofoliile de produse la preferințele și gusturile tuturor categoriilor de consumatori.”, declară Julia Leferman, director general asociația Berarii României.

Iubim berea și o consumăm cu moderație. România se situează în top trei între țările europene atunci când vine vorba despre cultura moderației în consumul de bere.

Și reputația producătorilor de bere din România s-a îmbunătățit în ultimii doi ani

Reputația producatorilor de bere din Romania a crescut cu aproape 8 puncte în 2020 față de 2018, obținând rezultate foarte bune la indicatorii privind performanța, contribuțiile economice pozitive și crearea de locuri de muncă. În plus, românii afirmă că industria berii este inovatoare, cu o viziune clară asupra viitorului, care oferă produse de înaltă calitate si care este dedicată campaniilor care încurajează un consum responsabil de alcool.

Peste 70% dintre românii care cunoșteau inițiativele producătorilor de bere ca răspuns la criza Covid-19 le-au considerat potrivite, deoarece au încurajat consumatorii să fie solidari cu sectorul ospitalității.

Foto: © Industryviews | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: