Brand Focus

S-a dat startul înscrierilor PitchDay 2019, cea mai mare competiție pentru startup-uri

16 sept. 2019 2 min

S-a dat startul înscrierilor PitchDay 2019, cea mai mare competiție pentru startup-uri

Reading Time: 2 minute

Startarium PitchDay este o inițiativă Startarium, una dintre cele mai complexe platforme online pentru antreprenori aflați la început de drum, dezvoltată de Impact Hub și ING, care a ajuns la cea de-a patra ediție. Evenimentul va avea loc pe 5 noiembrie, în București.

Competiția anuală a fost lansată în 2016 și oferă instrumente de învățare accelerată, de validare și de finanțare pentru cel mai bun pitch susținut pe scenă, în fața audienței și a juriului de profesioniști.

Premii totale în valoare de 120.000 euro

O comisie de jurizare va alege 50 de aplicații potrivite care vor concura în semifinala care va avea loc pe 5 noiembrie. Dintre aplicațiile eligibile, se vor selecta 10 cele mai promițătoare afaceri în creștere care vor urca pe scenă în aceeași zi, pentru finala Startarium PitchDay 2019.

Comisia de jurizare este formată din investitori și profesioniști din business care vor alege câștigătorii finanțărilor de 120.000 de euro, respectiv premiile de: locul I- 50.000 euro, locul II- 30.000 euro, locul III- 20.000 euro și mențiunile în valoare totală de 20.000 euro.

“Ediția de anul acesta va fi cu siguranță cea mai amplă de până acum și, pentru că marchează și aniversarea a trei ani de la lansarea platformei online Startarium, este un prilej bun să ne reamintim misiunea și intentiile cu care am pornit. Ne-am dorit ca premiile puse în joc și întreaga competiție să ofere un pretext și un context propice pentru o experiență de creștere sustenabilă și ne bucurăm să vedem asta ca efect și beneficiu pentru startup-urile câștigătoare. Dincolo de premiile primite, majoritatea startup-urilor au atras cel puțin o rundă suplimentară de finanțare, și-au crescut cifra de afaceri cu până la de 5 ori mai mult, și-au mărit considerabil echipele și rețeaua de clienți și parteneri, au diversificat portofoliul și piețele pe care sunt prezenți. Suntem mândri de ceea ce au reușit și recunoscători pentru ca exemplele lor îi inspiră și pe alții să dărâme miturile despre ce înseamnă să fii antreprenor în România”, a declarat Adina Crețu, Project Manager, Startarium.

La Startarium PitchDay poate participa orice startup între 1 și 3 ani, cu un potențial de creștere confirmat, dornic să intre într-un proces accelerat de dezvoltare, să primească feedback de la un juriu de investitori și experți, să învețe cum să prezinte în fața unui public de peste 1000 posibili parteneri și să câștige premiile oferite ca finanțare pentru cele mai bune pitch-uri.

Ca și platforma educațională Startarium, competiția PitchDay este dedicată comunității de peste 33.000 de utilizatori existenți ai platformei dar și ecosistemului antreprenorial larg, din orice industrie și oraș din România. 

“Dincolo de a fi o competiție pentru cei ce au avut curajul să facă pasul spre antreprenoriat și de a-i premia, Startarium PitchDay a devenit locul în care an de an ne bucurăm de evoluția Orașului Antreprenorilor, a resurselor educaționale, de mentorat și de crowdfunding din platforma startarium.ro. PitchDay e un moment de învățare pentru fiecare dintre noi, în care vorbim asumat despre provocări, căutăm soluții pentru startup-urile participante și descoperim idei ce aduc o schimbare în bine societății românești.” a declarat Silvia Mihăilescu, Director of Marketing and Communications, ING Bank România.

Pe podiumul primelor ediții au urcat: Jobful, Octavic, iTUX, Stația de Joacă, LifeBox, NALU, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, Re.Flex și TRACIA. În linii mari, cele trei ediții au însemnat: 400 de startup-uri participante în competiție, 260 de afaceri sprijinite, 23 de startup-uri câștigătoare, premii totale de 330.000 de euro și peste 2.300 de participanți în finală.

Antreprenori din toată țara se pot înscrie gratuit pe platforma online Startarium, până pe 11 octombrie 2019.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: