Brand Focus Digital

Offerista Group: Digitalizarea în retail

21 apr. 2023 3 min

Offerista Group: Digitalizarea în retail

Reading Time: 3 minute

Offerista Group lider de piață în promovarea ofertelor de retail, este de peste 13 ani un partener de încredere pentru retaileri, ajutându-i să ajungă la clienții lor, printr-o gamă largă de instrumente de marketing online și o varietate de formate.

Peste 1.600 de de retaileri din 19 țări din Europa au încredere în soluțiile digitale Offerista pentru a-și distribui cataloagele și ofertele. Una dintre cele mai cunoscute aplicații mobile deținute de Offerista este ofertolino.ro.

ofertolino

Provocarea

Distribuția cataloagelor tipărite se confruntă cu obstacole din ce în ce mai mari. Consumatorii cer reducerea deșeurilor inutile, iar în unele țări europene acest lucru duce deja la schimbări legislative.

Conform datelor SNA, in România peste 55% din populație nu este de acord să primească astfel de materiale în cutiile poștale.

În plus, prețul hârtiei a înregistrat o creștere fără precedent în ultimii ani din cauza reducerii pieței, a creșterii prețurilor la gazele naturale, la electricitate și a creșterii puternice a costurilor de producție. Și pe măsură ce criza energetică continuă, se așteaptă noi creșteri de prețuri, ceea ce va forța tot mai mulți retaileri să distribuie cataloagele de oferte exclusiv in format digital.

Catalin Patachia Offerista Group

„Din aceste motive și nu numai, am observat o creștere semnificativă a interesului clienților noștri de a-și promova ofertele online. Offerista pune la dispoziție soluții de marketing măsurabile pentru distribuția pe mai multe canale online. Avem experiența necesară pentru a ajuta retailerii care doresc să își promoveze în continuare broșurile și cataloagele prin instrumente relevante pentru publicul lor țintă.”

Cătălin Pațachia, Country Manager Offerista Group România

Alternativa

Pe de o parte, cataloagele digitale reprezintă o alternativă ecologică la distribuirea materialelor publicitare tipărite. Acum retailerii au posibilitatea de a satisface cererile tot mai mari ale consumatorilor de a construi practici de mediu durabile.

Iar pe de altă parte – cataloagele digitale sunt extrem de flexibile în comparație cu cele tipărite. Ele permit o direcționare precisă, modificări dinamice și o măsurabilitate detaliată a rezultatelor.

Începând cu 2023, Offerista iși propune să poată atinge online majoritatea consumatorilor din România și pune bazele Offerista Native Network, o rețea de site-uri și aplicații mobile partenere ale editorilor români, cu diverse teme. Prin intermediul integrărilor tehnice puse la dispoziție de Offerista, editorii au posibilitatea de a poziționa cataloagele digitale în propriul conținut într-un mod natural. Prin includerea – cataloagelor actualizate ale aproape tuturor retailerilor din România, editorii își pot monetiza traficul. În același timp, adaugă un conținut valoros, un conținut de calitate – toate cataloagele care prezintă oferte actualizate disponibile în magazinele retailerilor preferați de publicul editorului respectiv. Spre deosebire de bannere, utilizatorul vizualizează un catalog online fără a fi redirecționat către o altă pagină, continuând apoi cu restul conținutului pe site sau aplicație.

Peste 1.400 de publisheri din Europa fac deja parte din Offerista Native Network.

Misiunea Offerista Group este de a servi sectorul de retail și de a ajuta lanțurile de magazine sau brandurile să ajungă mai eficient la clienții lor doar prin intermediul unor canalelor digitale și măsurabile.

Array

Articole pe aceeași temă: