S-a lansat un nou brand de delicii umede pentru pisici şi câini – Delickcious, creat de compania Kormotech
Reading Time: 3 minutePe piaţa din România a fost lansat Delickcious, un brand de delicii umede pentru pisici şi câini.
Acesta este un brand superpremium, creat de compania globală cu rădăcini ucrainene Kormotech, care se numără printre primii 50 mari producători de petfood din lume. Gama Delickcious include atât mese complete, echilibrate nutriţional, cât şi delicatese pentru momente speciale – băuturi, supe, gustări cremoase şi deserturi.
Datorită varietăţii de gusturi, forme şi texturi, fiecare pet-parent poate găsi opţiunea ideală pentru prietenul său patruped. Băuturile pentru pisici Delickcious contribuie la menţinerea unui nivel optim de hidratare – un aspect esenţial, mai ales în cazul pisicilor adulte, care tind să consume mai puţină apă decât necesarul zilnic. Supele, îmbogăţite cu zinc, fier şi vitamina D3, susţin sănătatea şi prelungesc viaţa activă a animalului, în timp ce gustările cremoase tip stick şi deserturile cu uleiuri benefice oferă o experienţă gustativă excepţională.
„Delickcious este limbajul iubirii faţă de pisici şi câini,” – spune Oksana Taras, Senior Brand Executive la Delickcious. „Ne dorim să aducem mai multă varietate şi bucurie în viaţa animalelor. Delickcious nu este doar hrană – este un prilej de fericire împărtăşită de animal pet-parentului său”.
Potrivit datelor statistice, 71% dintre pet-parenti consideră animalele de companie membri ai familiei. În România unii stăpâni grijulii au plasat prietenul patruped chiar pe locul al patrulea în lista celor mai apropiaţi, după partener, copii şi părinţi – uneori chiar înaintea fraţilor sau surorilor. Chiar şi după ce preţurile la hrana pentru animale au crescut cu peste 19%, pet-parentii din România nu au redus cheltuielile pentru animalele lor de companie. Dimpotrivă – preferă să economisească pe ei înşişi, decât pe prietenii lor patrupezi. Această atârnare emoţională formează o legătură profundă între stăpâni şi animale – oamenii au dorinţa de a-i răsfăţa şi mai mult, ca expresie a grijii şi iubirii faţă de aceştia.
Această tendinţă stimulează creşterea cererii pentru delicii pentru pisici şi câini – întrucât ospătările sunt una dintre cele mai accesibile modalităţi prin care oamenii îşi pot exprima dragostea şi recunoştinţa faţă de animalele lor de companie. Tendinţa se reflectă şi în estimările de piaţă: valoarea globală a pieţei deliciilor pentru animale a fost estimată la 8,14 miliarde USD în 2023, urmând să crească, în medie, cu 5,3% anual (CAGR), şi să atingă 14,5 miliarde USD până în 2032. În România piaţa totală de petfood (inclusiv gustările) este estimată să ajungă la 265,3 milioane USD în 2025, cu o rată medie de creştere anuală (CAGR) de 4,72% între 2025 şi 2030.
Delickcious şi-a făcut debutul european la expoziţia INTERZOO 2024 din Germania. Produsele sunt deja disponibile în România, Ucraina, Lituania şi Polonia. În România acestea pot fi achiziţionate din pet shop-uri sau online prin platforma Emag. Reţeaua de distribuţie este în continuă extindere, iar Kormotech are printre planurile apropiate extinderea pe pieţele altor ţări.
„Nu ne propunem să schimbăm hrana de bază a pisicilor şi câinilor, ci să o completăm cu o experienţă de gust deosebită,” – declară Oksana Taras, Senior Brand Executive la Delickcious. „Aşa cum noi ne oferim o plăcere culinară după o zi obositoare, la fel dorim ca fiecare pet-parent să-şi poată răsfăţa prietenul său patruped cu un deliciu gustos şi de calitate.”
Kormotech este o companie globală de familie cu rădăcini ucrainene, care din 2003 produce hrană de înaltă calitate pentru pisici și câini sub mărcile Optimeal, Delickcious, Club 4 Paws, Gav!, Miau! și My Love. Compania are unități de producție în Ucraina și UE. Sortimentul include peste 650 de poziții. Kormotech este lider în Ucraina, intră în TOP 50 al producătorilor mondiali de hrană pentru animale de companie și TOP 21 al celor mai dinamice companii de hrană pentru animale de companie. Produsele companiei sunt prezentate în 51 de țări ale lumii atât sub mărcile proprii, cât și sub mărcile private ale partenerilor.




Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz