Salbac, afaceri în creștere cu 8%

Compania Salbac, parte a Grupului Agricola, a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an o creștere cu 8% a cifrei de afaceri, ajungând la 98,728 milioane lei.

Vânzările la categoria salamuri crud-uscate au înregistart și ele, în primele 9 luni ale anului, o creștere de 9% în valoare, respective 7,32% în volum, arată compania, într-un comunicat de presă.

Cu ocazia Centenarului, Salbac a lansat o ediție limitată a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate din portofoliul său: Salamul de Sibiu Agricola, pe care consumatorii îl vor putea găsi în această perioadă și în ediție de colecție, cu vinars și vin roșu, Salamul Exclusiv, o specialitate cu arome mediteraneene naturale îmbrăcată într-un strat de mucegai nobil și Cârnăciorii Salbac, un produs crud-uscat afumat în lemn de esență tare, într-o formă inedită.

Toate cele trei produse sunt ambalate într-o cutie cartonată premium, de culoare neagră, cu gravaj de culoare bronz și pot fi găsite în toate conturile internaționale, printre care Selgros, Cora, Auchan și Kaufland.

„Ne dorim ca prin aceste sortimente prezentate în ediție specială să ne arătăm respectul profund pentru valorile românești, să aducem în discuție moștenirea istorică a companiei noastre și să punem pe mesele festive ale consumatorilor noștri trei specialități de o calitate superioară, deosebite prin gust, ingrediente alese și măiestrie de preparare”, a declarat Grigore Horoi, președintele Grupului Agricola.

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie. Agricola deţine 18% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 50% cotă de piaţă, medie, în valoare (Nielsen).