Stiri Marketing

Școala IAA pregătește două programe pentru mid-manageri și seniori despre marketing și strategie

22 sept. 2025 2 min

Școala IAA pregătește două programe pentru mid-manageri și seniori despre marketing și strategie

Reading Time: 2 minute

Școala IAA revine în octombrie 2025 cu două module de training intensiv, dedicate mid-managerilor și profesioniștilor seniori din marketing și comunicare, care își doresc să își dezvolte competențele strategice și digitale. Organizatorii pregătesc o curriculă educațională adaptată la nevoile curente ale profesioniștilor din MarCom, fiind ghidați de către profesori cu experiență vastă la client și în agenție, premiați la nivel național și internațional.

“Cred mult în aceste două module – Strategic și Digital – pentru că vin în întâmpinarea provocărilor reale din viața de zi cu zi a profesioniștilor din industrie. La Școala IAA pe lângă cunoștințe, le oferim participanților curajul și încrederea de a le pune în practică în activitatea de zi cu zi, pentru că profesorii școlii sunt practicieni din industrie care împărtășesc cu ei din experiența lor, iar participanții sunt încurajați să dezbată și să aplice pe parcursul modulelor lucrurile învățate”, a declarat Laura Tampa, Director Executiv, Școala IAA.

Cele două programe propuse sunt:

  • Marketing și Comunicare Strategică (24 octombrie – 30 ianuarie) – 16 zile de curs dedicate dezvoltării unei gândiri strategice integrate și a instrumentelor de leadership în marketing și comunicare.
  • Strategie de Marketing și Comunicare Digitală (10 octombrie – 17 ianuarie) – 16 zile de curs concentrate pe abordările digitale, noile tendințe și implementarea unor campanii eficiente în mediul online.

Taxele de școlarizare sunt de 2.400 euro + TVA / participant pentru Modulul Digital și 3.250 euro + TVA / participant pentru Modulul Strategic, cu un discount de 10% pentru înscrierile anunțate până la data de 1 octombrie, respectiv 15 octombrie.

Școala IAA își propune să inspire și să echipeze profesioniștii cu instrumentele necesare pentru a construi campanii relevante și a lua decizii care fac diferența în industrie.

“Școala IAA este un proiect de suflet și un angajament pe termen lung al IAA pentru educația în marketing și comunicare. Cele doua module pentru mid manageri și senori – Strategic și Digital – răspund direct nevoilor actuale ale industriei, unde competențele de planificare și înțelegerea mediului digital sunt decisive pentru success. Mă bucur să văd cum cele doua module au devenit in timp un sprijin real pentru cei care vor să facă un pas înainte în carieră și în felul în care privesc comunicarea”, spune Victor Dobre, Director Executiv, IAA România.

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare. IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award – pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Articole pe aceeași temă: