Companii Stiri

Secom, afaceri în creștere cu 33%

21 feb. 2017 2 min

Secom, afaceri în creștere cu 33%

Reading Time: 2 minute

Secom, companie românească specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a finalizat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2015, când afacerile Secom se situau la 12,2 milioane de euro.

 În 2016 compania a avut o dinamică de dezvoltare mult mai accelerată față de ultimii doi ani, atunci când Secom a înregistrat creșteri cu 19% în 2015, respectiv cu 10% în 2014.

Valoarea totală a investițiilor derulate de Secom în 2016 a fost de aproximativ 2 milioane de euro, resurse direcționate în extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training‑uri pentru angajați, arată compania, într-un comunicat de presă.

Rețeaua de magazine Secom a ajuns la 10 unități la finalul anului 2016, ca urmare a inaugurării magazinelor din Timișoara (aprilie 2016) și din Sibiu (octombrie 2016), investiția în acestea fiind de aproximativ 75.000 de euro. Pentru a oferi acces mai rapid la produsele din portofoliu, Secom și‑a dezvoltat componenta de e‑commerce prin integrarea pe www.secom.ro a unui magazin online.

„Evoluția din 2016 este rezultatul eforturilor la nivelul fiecărei funcţiuni de management în vederea îndeplinirii obiectivelor de business conform planului strategic dezvoltat în 2015. Secom este un business antreprenorial, crescut cu pași mici, care avea nevoie de o structură mult mai bine pusă la punct și o reașezare organizațională. Ne‑am propus să consolidăm această structură și totodată s‑o dezvoltăm, iar primele rezultate încep să apară”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.

“Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.

Vitamina C de la Secom (atât produsul pentru copii, cât şi cel pentru adulţi) a devenit liderul segmentului din care face parte, conform CEGEDIM. 

Secom a câștigat încrederea românilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică și corectă, cele mai solicitate produse în 2016 fiind produsele din gama de pediatrie, ChildLife Essentials, MSM 750mg, produs destinat reducerii tulburărilor osteoarticulare, Alive!, complex de vitamine, minerale și alte ingrediente esențiale pentru necesarul de energie, L‑Arginine 1000mg, protector hepatic, renal și cardiovascular, Vitamin C 1000mg, arată compania.

Gama de cosmetice naturale, extinsă

Pentru 2017 Secom își propune să‑și mențină poziția de lider de autoritate în soluții de medicină integrativă prin extinderea portofoliului cu noi formule de suplimente alimentare și extinderea pe segmentul de cosmetice naturale, prin introducerea unui nou producător din Statele Unite ale Americii în portofoliu.

Compania vizează să‑și extindă rețeaua de magazine cu încă trei locații, prima inaugurare din acest an fiind realizată la Pitești, la începutul lunii februarie. De asemenea componenta de e‑commerce rămâne un obiectiv important și în 2017, anul acesta urmând să fie realizate îmbunătățiri la acest nivel, pentru o experienţă unică de interacţiune cu consumatorul.

„Vom fi mai activi în procesul de reglementare a industriei datorită implicării în cadrul Asociației Române a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI). Din această poziție vrem să contribuim la crearea unei imagini obiective despre piața de suplimente alimentare și credem că putem face acest lucru alături de RASCI și printr‑un proces susținut de informare. Pentru că în piața de suplimente există foartă multă dezinformare, vom continua să dezvoltăm proiecte de educație, astfel încât consumatorul să facă alegeri corecte, avizate și de calitate pentru sănătate”, a adăugat Lucia Costea, managing partner Secom.

Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții susținute în marketing.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: