V8 Interactive are un nou director de creație2 min
Multe dintre campanii au fost recunoscute la cele mai importante festivaluri de creativitate, precum Cannes Lions, Golden Drum, ADC, EFFIE sau Internetics, iar o parte dintre acestea au fost adoptate ca și campanii regionale, în piața est-europeană.
Cu această schimbare de management, V8 Interactive anticipează direcția în care vor merge agențiile de publicitate: de la service companies la product companies.
“Venirea lui Cosmin în echipa V8 face parte din strategia noastră de repozitionare și îndrăznesc să spun că ne-am ‘ales’ reciproc”, a declarat Ionuț Andrei, CEO, V8
Agenția și-a redefinit poziționarea, trecând, de-a lungul timpului, de la agenție de digital la una full service și, ulterior, agenție interactivă de creație.
Noile direcții de business vor dezvolta soluții de marketing complete, având la bază viziune strategică, creativitate îndrăzneață, execuții inovative, craft, calitate execuțională și performanță în rezultate.
Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza Creative Courage. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL.
În ultimii ani, în portofoliul V8 s-au regăsit atât clienți din România, precum: Bergenbier, Beck’s, Staropramen, Corona, Inedit/Dr. Oetker, Doraly Marketplace, Napolact, Virgin Romania, Digitaljob, Selgros, Vodafone, Penny XXL, Ponderas, Boehringer, Radio Guerrilla, Stella Artois, Vincon, Ejobs, Cafea Fortuna, Cegeka, Boromir, Meda, Leffe, Hoegaarden, Ana Are, Jonhson&Jonhson, cât și internaționali, precum: Kamenitza, Staropramen Bulgaria, Friesland Campina, AB Inbev.
Cifra de afaceri a companiei a depășit un milion de euro după numai trei ani de activitate, iar în 2018 se va apropia de două milioane de euro. Compania are 25 de angajați.