Business Companii Stiri Tech

Servicii digitale de marketing pentru a ajuta brandurile să se adapteze la schimbările provocate de pandemie

16 iul. 2020 2 min

Servicii digitale de marketing pentru a ajuta brandurile să se adapteze la schimbările provocate de pandemie

Reading Time: 2 minute

Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19. SAS a lansat patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de actuala criză.

Unul dintre serviciile noi lansate este Digital Insight Service, care permite colectarea de date din canalele online. Acestea, cumulate cu expertiza SAS în digital analytics și rapoartele ce pot fi extrase din platformă, oferă specialiștilor în marketing o imagine clară asupra modului în care consumatorii interacționează cu brandul în mediul digital. Serviciul permite modificări în timp real pentru a îmbunătăți prezența digitală a brandului și interacțiunile de marketing și pentru a crește conversia, retenția, loialitatea față de brand și vânzările.

Customer Insight Service
Acest serviciu permite companiilor să profite de volumul și diversitatea datelor colectate de la consumatori. Experții SAS vor realiza workshopuri dedicate alături de specialiștii de marketing ai organizației pentru a identifica cele mai relevante scenarii de utilizare a acestor date folosind soluțiile de customer analytics și predictive modeling. Noile surse de informații rezultate în urma utilizării acestui serviciu vor ajuta specialiștii de marketing să găsească noi modalități de interacțiune cu clienții și să accelereze inițiativele de Customer Experience.

Attribution Service
Serviciul de atribuire de la SAS ajută brandurile să dezvolte un program de atribuire analitică, iar workshopurile organizate de experții SAS pentru identificarea surselor digitale de trafic, punctele de interacțiune non-digitale, obiectivele de conversie și ierarhiile în cadrul datelor consumatorilor, le oferă specialiștilor în marketing un mediu reutilizabil de atribuire multi-channel, dotat cu rapoarte, interpretarea informațiilor relevante și recomandări.

Data Activation Service
Acest serviciu ajută companiile să treacă de la colectarea datelor digitale și conectivitate la activările cu terțe sisteme. Datele digitale sunt colectate, combinate cu cele offline, triate și pregătite pentru a fi utilizate în fluxuri de lucru bazate pe algoritmi de machine learning. Astfel, sunt create segmente de consumatori în timp real pentru a putea fi utilizate în cadrul activărilor cu sisteme terțe: servicii de email, soluții de management al campaniilor de marketing, soluții de personalizare a paginilor web sau de livrare de conținut digital.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: