Silcotub S.A. a demarat un proiect de producție a energiei din surse regenerabile solare cu o putere nominală de 19,8 MW, respectiv 21,216 MWp în Călărași, în valoare de 96.943.052,60 lei cu TVA. Din totalul investiției, valoarea maximă nerambursabilă este de 29.088.180,00 lei fara TVA, iar contribuția proprie se ridică la 67.854.872,60 lei. Perioada de implementare a proiectului este de 12 luni, între decembrie 2023 și decembrie 2024.
Obiectivul general al proiectului este producția de energie din surse regenerabile solare, prin instalarea de noi capacități de producere a energiei din surse regenerabile (capacitate cu o putere nominală de 19,8 MW, respectiv 21,216 MWp).
Silcotub S.A. este cel mai important producător român de țevi fără sudură de diametre mici și, din 2004, este parte a companiei Tenaris – lider mondial în producția și furnizarea de produse tubulare și servicii conexe pentru industria energetică, industria auto, sectorul de petrol și gaze și multe alte aplicații industriale încă din 2004.
Compania este prezentă în 9 orașe din România și operează unități de producție complet integrate, de la colectarea și pregătirea fierului vechi în Popești-Leordeni, Brașov și Iernut, la elaborarea oțelului în Călărași și realizarea de produse tubulare cu valoare adăugată mare la Zalău. De asemenea, o fabrică de prăjini de pompare în Câmpina și un centru de servicii în Ploiești completează portofoliul de produse pentru clienții din industria de petrol și gaze.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…