Generația Z, tineri cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani, rerepzintă o generație în căutare de adevăr și obiective; o generație care nu se sfiește să chestioneze lucrurile din jur; care pune accent pe exprimarea identitătii și care evită etichetele fluidotatea; în sfârșit, o generație caracterizată de fluiditate, a precizat Simona Panait, Marketing & Online Director la Samsung Electronics România and Bulgaria, în cadrul Zilei de Media și Marketing de la Zilele Biz 2022.
De asemenea, e vorba de tineri care nu se feresc ”să faulteze branduri care nu sunt autentice”. Zonele lor de interes ”nu sunt hobby-uri, ci valori care îi caracterizează și în jurul cărora își construiesc viețile. Își petrec timp (90%), în social media, care e o valoare adăugată și de acolo își iau idei sau chiar își caută un loc de muncă”, a adăugat reprezentanta Samsung România.
Un sondaj recent, în rândul tinerilor din Generația Z, arată ce înseamnă pentru ei brandul Samsung:
Cea mai conectată generație, Gen Z, are din acest o platformă integrată de comunicare – #AllOutbySamsung. Sub platforma All Out, Samsung și-a propus să aducă proiecte creative care să răspundă diferitelor pasiuni ale Gen Z (content, gaming, muzică, fashion, film etc.) și care să servească drept sursă de inspirație pentru ei, a arătat Simona Panait.
Gen Z sunt prezenți și activi aproape pe toate platformele de social media: Instagram, YouTube, TikTok, Twitch, prin urmare Samsung vine către ei printr-un mix de canale. De altfel, există proiecte lansate doar pe Twitch sau challenge-uri care merg pe TikTok.
Într-o eră digitală saturată de reclame la jocuri de noroc, campania Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România pentru organizația…
Cu doctori cu peste 17 ani experiență, certificați internațional în SUA, Germania, Spania, Italia, UK, specializați în Invisalign®, Spark și…
Acum un pic mai mult de 80 de ani, un tânăr psiholog american, pe numele lui Abraham Maslow, publica într-un…
Comitetul European pentru Protecția Datelor a clarificat recent o serie de aspecte esențiale în ce privește publicitatea comportamentală, utilizată la…
Eurowind Energy, un jucător cheie pe piața de energie regenerabilă din Europa, dezvoltator și operator de proiecte eoliene, solare și…
Calitatea și prospețimea sunt esențiale pentru Lidl România. De aceea, retailerul aplică cele mai înalte standarde de calitate pe întreg…