Categories: MarketingStiri

Slogan si campanie noua pentru Lidl

Reading Time: < 1 minut

Incepand cu luna martie, Lidl are un nou slogan: “Meriti sa fii surprins” si o noua campanie de comunicare se debuteaza cu un spot-manifest, prin care este expusa filosofia de brand.

 

Spotul a fost realizat in colaborare cu regizorul danez Rune Milton.

In mediul online mesajul va fi sustinut pe noua platforma dedicata,  www.surprize.bucatarialidl.ro. Aici, romanii sunt invitati sa descopere, pe rand, surprizele pe care Lidl Romania le-a pregatit pentru ei. Mai mult, incepand cu 10 martie, acestia ii vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits si al lui Chef Florin Dumitrescu.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

14 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago