fbpx
Marketing

Social Media, mai mult decât o strategie, un real canal media2 min

04/10/2016 2 min read

author:

Social Media, mai mult decât o strategie, un real canal media2 min

Reading Time: 2 minute

Joi, 29 septembrie a.c., la Clubul Diplomatic București, a avut loc cea de-a 8a ediție a Conferinței „Marketing în Direct” (MID). Cca 220 de participanţi au avut ocazia de a afla direct de la cei 11 specialiști în domeniu cum, pentru a fi cu un pas înaintea concurenței, Social Media trebuie privită nu doar ca o strategie, ci drept un real canal media.

Conferința MID a debutat cu prelegerea lui Zoe Cairns, expertul din UK în Social Media & Online Marketing. Cairns a lansat întrebarea referitoare la necesitatea influencer-ilor în procesul de marketare și a prezentat propria strategie de reprezentare brand prin intermediul acestora.

Stela Toderașcu, Senior Manager Commercial Marketing Avon pentru România și Moldova, a pus accentul pe importanța creării unui conținut puternic în comunicarea brandului către consumatori.

Alex Dona, specialist în media cross-platform și Managing Partner al TimesNewRoman.ro, a pus accentul pe conținutul care provoacă convenționalul și pe mesajul pe care acesta îl transmite prin provocarea unor zone „interzise” de subiecte. El este de părere că asumarea unor riscuri în comunicarea mesajului, cunoscând necesitățile clientului, poate suplini prioritizarea alocării unui buget în acest sens. 

Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media din România, a prezentat cele 10 modalități proprii pentru creșterea vânzărilor prin mediul de socializare online.

Rareș Bănescu, fondatorul aplicației Retargeting, prin care ajută firmele online să-și crească rata de conversie cu pana la 10%, a prezentat un studiu aprofundat al statisticilor dinamice din social media.

De cealaltă parte, Mirela Bucovicean, cea care a creat prima platformă de promovare și vânzare a creaţiilor tinerilor designeri români, Molecule F, fiind și un exemplu de succes în antreprenoriatul creativ, a susținut importanța influencer-ilor în procesul de marketare, punând accentul pe relația de încredere dintre consumator și acesta.

Despre crearea unui brand al personalității a vorbit Daniela Tudor, specialist în comunicare și co-fondator al site-ului de dezvoltare personală Chic-Elite.ro.

Oana Sav, Chartered Marketer și fondatorul Institutului de Marketing, a susținut conceptul îmbunătățirii rezultatelor prin definirea mai bună a obiectivelor.

În încheiere, Denis Todirică a prezentat mimetismul comportamental sau modalitatea în care dorințele noastre sunt influențate de mediul cu care interacționăm. După experiența lansării aplicatiei STATUS, o nouă experiență de socializare prin care poți cunoaște oameni interesanți din jurul tău, el a subliniat nevoia unei platforme care să valorifice influencerii și prin care aceștia să beneficieze și de venituri prin ustensile dedicate.

Prezentarile speakerilor pot fi descarcate de pe site-ul Conferinței.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *