Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Andrei Bereandă se alătură echipei PRO TV în funcția de Head of Digital Operations, responsabil de coordonarea strategiei de dezvoltare a platformelor online PRO TV în ceea ce privește traficul și performanța vânzărilor online.

Andrei Bereandă, Pro TV

Cu o experiență de peste 14 ani în digital și vânzări, Andrei Bereandă a făcut parte din echipa OLX Group în ultimii trei ani, unde s-a ocupat de coordonarea întregii divizii auto, dezvoltarea strategiilor de afaceri pentru companii și consumatori, precum și de crearea și dezvoltarea strategiei de online. Andrei are și o vastă experiență în media, iar printre trusturile în care a lucrat se numără Adevărul Holding, Medien Holding sau Ringier AG.

În noua funcție, Andrei Bereandă va coordona atât activitatea echipei de conținut, cât și departamentul de vânzări online. Va lucra în strânsă legătură cu Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives, și Zoe Vasilescu, Sales Director al PRO TV.

“Dezvoltarea zonei digitale este o prioritate strategică pentru PRO TV și suntem încântați că Andrei ni se alătură. Experiența remarcabilă pe care o are în zona de coordonare a unor branduri digitale importante va aduce valoare adăugată tuturor inițiativelor noastre online.”, a declarat Hendrik von der Linden.

Alina Cazacu, cea care a deținut până acum această funcție, își va încheia colaboratea cu PRO TV în luna iunie.