Social Media Summit in 2013

<p> <strong>Cel mai mare eveniment regional de social media din Romania, Social Media Summit, continua in forta pentru al patrulea an consecutiv, cu nu mai putin de cinci editii in tara.</strong></p> <p>  </p> <p> Startul se da pe 5 martie, la Bucuresti, cu un eveniment care va aborda cea mai noua tendinta in social media, Transmedia storytelling, prin care brandurile si bloggerii vor trebui sa isi spuna povestile pe cat mai multe platforme: video blog, Twitter, Instagram, gaming si augmented reality. Pe langa cei mai importanti actori din social media locala, Social Media Summit Bucuresti va aduce si o perspectiva globala, cu ajutorul a doi invitati straini: Luiz Moutinho, de la Adam Smith Business School din cadrul University of Glasgow, si Michael Koch, Founder & Chief Executive Officer Catalyst Group.</p> <p>  </p> <p> Caravana Social Media Summit va continua in 2013 cu noi editii la Iasi (15 martie), Sibiu (12 iunie), Arad (26 septembrie – o premiera pentru SMS) si Cluj (5 decembrie).</p> <p>  </p> <p> Cele mai conectate tabere de social media (de vara si de iarna) nu lipsesc nici in acest an – la Paraul Rece se vor aduna din nou cei mai influenti bloggeri din Romania si reprezentanti ai companiilor pentru un eveniment ce ofera ocazii unice de networking pentru bloggeri si branduri.</p> <p>  </p> <p> Social media a evoluat de la o nisa de comunicare la mainstream, devenind parte integranta din ADN-ul brandurilor, a schimbat viteza cu care comunicam, canalele pe care le utilizam si felul in care companiile isi gandesc strategiile. Evenimentele Social Media Summit, organizate de revista Biz, au fost mereu cu un pas inaintea pietei, aducand la nivel local tendintele globale din domeniul retelelor sociale.</p> <p>  </p> <p> Pe parcursul primilor trei ani, Social Media Summit a reunit cei mai importanti jucatori din social media din Romania: directori de marketing, oameni de comunicare, bloggeri, consultanti si specialisti social media, profesionisti din domeniul digital. Peste 2.500 de persoane au participat la conferintele organizate la Bucuresti, Iasi, Sibiu, Brasov, Timisoara si Cluj, in cadrul carora au fost prezentate cele mai reprezentative campanii din social media, cele mai eficiente canale de comunicare si cele mai bune practici in domeniu. Cu fiecare editie, summit-ul a evidentiat impactul social media in activitatea de zi cu zi a unei companii.</p>