MarComm Companii

Sony a vândut canalele de televiziune AXN, Sony și Viasat din Europa Centrală și de Est către Antenna Group

1 oct. 2021 2 min

Sony a vândut canalele de televiziune AXN, Sony și Viasat din Europa Centrală și de Est către Antenna Group

Reading Time: 2 minute

Grupul internațional de media Antenna, cu investiții și operațiuni în America de Nord, Europa și Australia, a ajuns la o înțelegere cu Sony Pictures Television privind achiziția canalelor de televiziune AXN, Sony și Viasat din Europa Centrală și de Est și a serviciilor On Demand.

„Pe măsură ce Antenna Group continuă să investească în oportunități media la nivel global, regiunea Europei Centrale și de Est rămâne un focus pentru noi. Am investit în această regiune de peste 20 de ani, cu scopul de a oferi cel mai bun conținut de divertisment și știri la nivel local. Această achiziție este încă un pas în această direcție, oferind, în același timp noi, posibilități de creștere pe aceste piețe.”

Theodore Kyriakou, președintele Antenna Group

Noile canale de divertisment achiziționate și serviciile On Demand ating o rată de penetrare de 90% a pieței de televiziune, cu peste 24 de milioane de abonați în 12 teritorii: Polonia, Ungaria, Cehia, România, Bulgaria, Slovacia, Croația, Serbia, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Macedonia de Nord și Muntenegru.

Acordul consolidează poziția Antenna Group în regiune, cu oportunitatea de a-și extinde în continuare acoperirea în peisajul media din Europa Centrală și de Est, vizând o audiență de peste 100 de milioane de oameni.

Cele 22 de canale, care includ brandurile consacrate AXN și Viasat, oferă o combinație de producții originale și programe internaționale de la studiouri importante, incluzând Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney și eOne.

Antenna Group va căuta să lărgească oferta pe fiecare canal, oferind știri și divertisment, incluzând conținut de la studiouri de top, dar și conținut produs la nivel local.  Antenna Group este interesată de noi oportunități de investiție în zona companiilor de producție, canalelor TV sau serviciilor OTT în regiune.

Antenna Group ajunge în prezent la o audiență globală care depășește 150 de milioane de persoane. În Europa Centrală și de Est, Antenna Group are investiții de peste 1 miliard de euro în Serbia, Muntenegru, Bulgaria, România și piețele din estul Europei.

„Sunt încântat să urez bun venit echipei Sony Networks din Varșovia, Budapesta și București la Antenna Group. Împreună ne vom concentra eforturile de a oferi divertisment de calitate fanilor care au încredere în AXN și Viasat și, prin aceasta, ne vom confirma locul ca partener preferat de conținut al operatorilor de televiziune cu plată și al agențiilor de publicitate care împărtășesc aspirația noastră de a dezvolta televiziunea cu plată pe piața din Europa Centrală și de Est.”

Adam Theiler, CEO Pay TV Antenna Group BV

Antenna Group deține și operează un portofoliu diversificat de active media globale pe mai multe platforme: televiziune, OTT, radio, digital, muzică, publishing și educație în Europa, America de Nord și Australia.

Foto 128441458 © Piotr Adamowicz | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: