Companii Lifestyle Stiri

Starbucks deschide o nouă cafenea la Piaţa Universităţii

4 aug. 2020 2 min

Starbucks deschide o nouă cafenea la Piaţa Universităţii

Reading Time: 2 minute

Piaţa Universităţii, unul dintre punctele-reper ale Bucureştiului, este locul unde Starbucks a deschis o nouă cafenea stradală.

În vecinătatea Palatului Șuțu – Muzeul Municipiului București, cafeneaua Starbucks Piaţa Universităţii își așteaptă clienții într-un spațiu modern și urban desfășurat pe 190 mp, fiind un adevărat refugiu în aglomerația orașului.  Cei pasionați de cafea vor fi plăcut impresionați de un design inovator, de micile detalii care oferă locului o amprentă unică și inconfundabilă.

Starbucks

Proiectul complex a pus accent pe folosirea unor materiale naturale și a unor elemente de decor care să se încadreze armonios în context, creând un spațiu modern ce transmite filosofia brandului Starbucks.

Elementul central al cafenelei, barul, este locul unde barista Starbucks prepară sortimentele de cafea, băuturile de sezon. Guatemala, Verona, Blonde Roast, Expresso, Columbia, Ethiopia, fiecare cu notele ei distincte,  sunt sortimentele de cafea care vor putea fi comandate, degustate și în noul Starbucks.

„Deschidem prima cafenea din Piața Universității, zonă reper pentru bucureșteni și ne bucurăm că iubitorii  de cafea vor avea o experiență completă în domeniul cafelei de specialitate și a gustărilor sănătoase.  Este o perioadă dinamică pentru noi, avem numeroase planuri pentru următoarea perioadă, continuăm și în acest an să inovăm și să ne dezvoltăm”, a spus Karol Żuradzki, Director Regional pentru România și Bulgaria.

Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenție în ceea ce privește modul și locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale și lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială și de mediu.

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. 

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: