Companii Digital Marketing Stiri

Starcom și TPS: Rezultatele reclamelor Digitale OOH influențează vânzările

16 sept. 2019 2 min

Starcom și TPS: Rezultatele reclamelor Digitale OOH influențează vânzările

Reading Time: 2 minute

Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor digitale OOH. Legătura dintre publicitatea tradițională și performanța în vânzări este una dificilă, cu atât mai mult atunci când există situația unui singur material creativ. Astfel, trebuie să fii gata să promovezi conținutul ideal în momentul cel mai oportun, chiar și în (Digital) OOH. Apoi, trebuie să faci legătura între fiecare material și rezultatele de business pe care le generează. Cum ar arăta un scenariu în care acest aspect nu ar mai reprezenta o problemă?

Starcom are o experiență vastă în înțelegerea comportamentului consumatorului, experții companiei în analiza de date pot corela vânzările cu date obținute în timp real din campaniile de digital OOH prin intermediul TPS Engage, un start-up concentrat pe furnizarea de conținut contextual în OOH digital.

“Este evident că, lucrând îndeaproape cu anumite companii tehnologice, cum ar fi TPS Engage, putem oferi clientilor noștri ce este mai bun din ambele lumi. Întotdeauna am pus accentul pe a înțelege cât mai bine afacerile clientului nostru și acum că avem capacitatea de a găsi insights chiar și în campaniile de digital OOH, ne extindem expertiza în concordanță cu provocările erei digitale”, a declarat Rodica Mihalache, Head of Consumer & Business Insights, Starcom România.

Sistemul rulează și generează materiale creative în funcție de context precum vârstă, sex, ora din zi, ziua săptămânii, meteo și multe altele și le afișează pe ecranul potrivit la momentul propice.

Soluția a fost verificată și testată de Starcom și TPS pe clienți comuni, precum Samsung, cu corelații folositoare între rezultatele reclamelor contextuale publicate și rezultatele de business.

“Faptul că datele reprezintă noul combustibil a fost deja menționat în fiecare eveniment de marketing din ultima perioadă. Adevărata provocare în afaceri nu este modul în care colectezi datele, ci ceea ce faci cu ele – combustibilul nu te va duce departe dacă nu ai o mașină care trebuie alimentată. Acesta este motivul pentru care suntem încântați să fim parteneri cu Starcom și să lucrăm împreună cu experții lor în analiză pentru a trage cele mai valoroase concluzii din datele extrase în timpul derulării campaniilor digital OOH”, completează Bogdan Savonea, CEO, TPS Engage.

Soluția oferită de Starcom și TPS Engage se adresează clienților care doresc să coreleze impactul campaniilor din digital OOH cu vânzările sau orice alți indicatori de măsurare a rezultatelor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: